Cautare




, Contributor

Forbes.com

Cariere |
|

Heineken: investițiile în tehnologie au adus cea mai mare scădere a emisiilor de carbon (CO2) din ultimii 3 ani

În 2013, Heineken a înregistrat cea mai mare scădere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani, potrivit Raportului de Sustenabilitate, și a lansat primul program de Harm Reduction din România organizat la un festival de muzică.
Onno_Rombouts_Heineken.JPG

Cea de-a cincea ediție anuală a Raportului de Sustenabilitate, publicat de către Heineken România, a anunțat rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”.

„Frigiderele verzi pe care le plasăm pe piață din 2011 și sistemul automat de distribuție ne-au ajutat să reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl în 2012», spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.

Conform reprezentanților companiei, Heineken a introdus un sistem de planificare automată a transporturilor, care a permis companiei să micșoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistică. Consumul de energie termică și de apă a fost redus de la 61,9 MJ/hl, în 2012, la 61,8 MJ/hl, respectiv de la 3,9hl/hl, în 2012, la 3,8 hl/hl.

Heineken  a lansat și primul program de Harm Reduction din România desfășurat la un festival de muzică, în parteneriat cu organizația non-guvernamentală ALIAT, unde 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool și 300 de participanți au răspuns la chestionarele recomandate de Organizația Mondială a Sănătății.

Programul Heineken pentru Comunități a continuat și în 2013, când compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunăstarea comunităților au câștigat granturi în valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totală a investiției se ridică la 1 milion de lei, de la lansarea programului.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii