
Situat pe celebrul bulevard Broadway, lângă clădirea-simbol Flatiron din New York, magazinul are trei niveluri, 15 zone tematice și oferă diverse experiențe interactive. Desigur, conține cea mai mare varietate de produse inspirate de seriile Harry Potter și Fantastic Beasts, dar și obiecte autentice folosite ca recuzită în filme.
Un ceas pe care stă un dragon face ca magazinul să fie imposibil de ratat din stradă, iar la intrare un Phoenix uriaș, care plutește, îi întâmpină și impresionează pe toți cei care trec pragul magazinului.
New York-ul are o comunitate consistentă de fani Wizarding World; în 2018, pe Broadway, la Teatrul Liric, s-a jucat spectacolul Harry Potter and the Cursed Child iar în același an expoziția Harry Potter: A History of Magic a fost prezentată la Societatea Istorică din New York. „Toate acestea au făcut ca New York-ul să fie cea mai bună alegere pentru un flagshipstore Harry Potter”, explică pentru Forbes SUA Karl Durrant, VP & General Manager la Warner Bros. Worldwide Retail Destinations. „Clădirea în care este amplasat magazinul a fost construită în 1816 și are o suprafață de 2000 de metri pătrați, cu trei niveluri. Are o arhitectură frumoasă și o istorie bogată – deci se potrivește cu estetica filmului.”
Există o Stație de Personalizare, un magazin de dulciuri inspirat de Honeydukes, un Butterbeer Bar, prima casă din SUA a lui MinaLima și, desigur, un magazin de baghete magice. Cei care nu sunt lămuriți cât de mare e Hagrid, pot intra în pantofii acestuia și să-și compare înălțimea cu cea a simpaticului uriaș.
Fiindcă trăim în epoca social media și a conectivității, fanii sunt încurajați să descarce aplicația Harry Potter Fan Club. Cu ajutorul acesteia pot fi scanate cele nouă chei ascunse în magazin (indiciu: se află lângă obiectele de recuzită din film). Cine le descoperă pe toate intră în posesia unei parole în schimbul căreia va primi un cadou la casa de marcat.