Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Happy Hour”, ocolit de telespectatorii cu studii superioare

maruta.jpg
Doar 14,2% dintre telespectatorii emisiuniii „Happy Hour” (Pro TV) au studii superioare, potivit sondajelor de audiență la nivel național, în anul 2012. Este cel mai mic procent de „intelectuali” dintre toate tabloidele TV concurente. La ora difuzării show-ului, românii cu studii superioare mai sunt încă muncă, nu la bârfe!

Anul trecut, 17.783.000 de români au urmărit cel puțin un minut din „Happy Hour”. Cifra reprezintă indicatorul de audiență reach și reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut dintr-un program. Reach-ul emisiunii prezentate de Măruță este cel mai mare la nivel național dintre toți indicii programelor concurente.

Media telespectatorilor pe minut, la nivel național, în anul 2012, a fost de 3.003.000, inferioară programului direct concurent, „Acces Direct” (Antena 1).

Cel mai numeros public, în funcție de vârstă, este reprezentat de categoria 35 – 44 de ani: 19,8%. Urmează segmentele de vârstă 55 – 64 de ani – 17,5% și peste 65 de ani – 17,1%. Circa 12,4% dintre telespectatorii lui Măruță au vârste între 25 și 34 de ani. Dar cel mai numeros public se înregistrează în dreptul vârstei de 43 de ani: 3,2%.  

Jumătate din publicul vedetei de la Pro TV are studii medii (50,9%), iar cel cu studii primare (școală generală) este în proporție de 27,8%. Femeile au avut o pondere de 58,5%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii