Handsome Monk țintește, în 2018, afaceri de 500.000 de euro și deschiderea a trei cafenele în franciză - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

Handsome Monk țintește, în 2018, afaceri de 500.000 de euro și deschiderea a trei cafenele în franciză

Handsome Monk Coffee House, cafeneaua concept din Park Lake, a obținut, în primul an de la deschidere, o cifră de afaceri de 400.000 de euro, iar pentru 2018 estimează o creștere de 25%, până la 500.000 de euro, bazându-se pe intensificarea traficului în mall, dar și activitățile de marketing, de creștere a brand awareness-ului.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Compania intenționează să deschidă, în acest an, și trei cafenele în sistem franciză în București, iar planurile de dezvoltare vizează extinderea în afara Capitalei, în orașele mari precum Cluj-Napoca, Timișoara, Arad, Brașov și Constanța.

În primul an de activitate ne-am concentrat pe consolidarea brand-ului și familiarizarea clienților cu acesta, mai ales că și noi și mall-ul eram la început de drum. Feedback-ul primit a fost unul pozitiv așa că, astăzi, ne bucurăm de rezultatele obținute și mai ales că am reușit să fidelizăm aproximativ 300 de clienți care ne-au trecut pragul zilnic și care acum petrec aici circa 20-30 de minute. În 2018, ne propunem să deschidem cele trei francize planificate, iar începând cu anul viitor să inaugurăm câte cinci pe an”, a declarat Călugăru Frumosu, proprietarul Handsome Monk.

Pentru 2018, cafeneaua pregătește deschiderea a trei francize, care au beneficiat de finanțarea Start Up Nation. Taxa de franciză este de 10.000 de euro, iar deschiderea unei cafenele durează de la două luni până la un an, în funcție de tipul finanțării și necesită o investiție de aproximativ 80-100.000 de euro.

Pentru deschiderea unei cafenele de succes, reprezentanții Handsome Monk recomandă produse de calitate, un concept de design inedit, servicii bune, atmosfera placută și relaxantă, mentalitatea de business și un know-how solid.

Cele mai cerute produse Handsome Monk sunt cele pe bază de cafea, cu diferite siropuri și sosuri, caramelul fiind aroma preferată a clienților: Milk Caramel Machiatto, Caramel Mocha Latte, Milk Caramel Creamy Cooler sau Caramel Mocha Cooler.

Pe lângă activitatea de self-service, cafeneaua cuprinde un brew bar, cu produse din India, Columbia, Etiopia, Guatemala, Kenya, Nicaragua, Brazilia și altele, și un juice bar Forever Green, cu sucuri proaspete, smoothie-uri și bowls.

Piața cafenelelor din România este în plină dezvoltare și are un potențial foarte mare, mai ales că în România există doar trei dintre cele mai extinse zece lanțuri de cafenele internaționale, susțin reprezentanții cafenelei.

Cafenelele de specialitate apărute în ultimii ani, cel puțin în București, ne bucură și ne întărește convingerea că oamenii au o deschidere către această ramură și caută calitate și informare pentru ceea ce consumă”, completează Călugăru Frumosu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii