Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Hai să înveți marketing și comunicare pe online la Școala IAA!

cursuri.jpg
Școala IAA anunță deschiderea înscrierilor pentru prima serie de Modul Digital Marketing & Communication.

Modulul Digital Marketing & Communication a fost creat cu scopul de a crește nivelul cunoştinţelor şi capabilităţilor de marketing şi comunicare digitală, în contextul dezvoltării accelerate a mediului online.

Acest modulul vizează persoanele cu experiență de cel putin patru ani în domeniu și cunoștințe solide în marcomm – (account manageri, senior account manageri, account directori, brand manageri, senior brand manageri și strategic planneri) – care doresc să învețe cum să intergreze în mod strategic digitalul în planurile de marketing și comunicare.

Pe parcursul celor 18 zile de curs, participanții vor învăța să analizeze contextul digital, să înțeleagă și să definească rolul digitalului în strategia de marketing și comunicare, să își seteze obiectivele, să elaboreze o strategie de digital, un brief de digital, să înțeleagă aspectele legate de execuția și implementarea strategiei și să evalueze și optimizeze rezultatele.

Cursurile acestui modul vor fi susținute de profesioniști cu experiență în marketing și comunicare digitală: Andrei Lăscuț – Brand Manager Grolsch, Bogdan Nițu – General Manager al agenției de digital WEBSTYLER, Răzvan Mătășel – partener al agenției Arsenoaiei&Mătăşel, Ana Bulgar – Online Manager și Senior Advisor to the CEO of OMV Petrom, Vlad Popovici – Managing Director la Kubis Interactive, Marius Pahomi – General Manager la Conversion|Performance Marketing,  Alin Popescu – CEO & founder al Avocat.net, și alții.

Selecţia participanților la Modulul Digital Marketing & Communication se va face în baza următoarelor documente: CV-ul,  fișa de înscriere, două eseuri (maxim 2.000 de semne fiecare):

a. „De ce am ales să vin la Școala IAA / Modulul Digital”

b. „Definiți-vă brandul personal și promovați-l în mediul digital”

Înscrierile la prima serie a Modulului Digital se fac până pe 15 martie a.c., iar cursurile vor începe la data de 21 martie.

Taxele de școlarizare sunt de 2.000 Euro + TVA – pentru membrii IAA / Young Professionals și 2.500 Euro + TVA – pentru non-membri. Taxele de mai sus sunt aplicabile candidaților admiși și se pot achita și în patru rate lunare egale.

Şcoala IAAa fost prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice” şi este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.

International Advertising Associtation este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

În România, IAA reunește peste 120 companii, rolul său este să promoveze în standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii