Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Guvernul alocă 200 de milioane de lei pentru o campanie de informare publică, mecanism care sprijină industria mass-media afectată de scăderea veniturilor din publicitate

Guvernul alocă 200 de milioane de lei unei campanii de informare pe tema măsurilor care trebuie luate de populaţie pentru limitarea răspândirii pandemiei de coronavirus. Şeful Cancelariei premierului, Ionel Dancă, a precizat că această campanie reprezintă şi o formă de sprjin pentru mass-media care are serios afectate veniturile din publicitate în această perioadă, informează News.ro.
 aboneaza-te
Guvernul Romania

Ionel Dancă a anunțat, joi seară, după şedinţa de guvern; „Guvernul a decis realizarea unei campanii de informare publică. Această campanie de informare publică reprezintă, în acelaşi timp, un mecanism de sprijin pentru industria mass-media şi jurnaliştii din România care în această perioadă au veniturile din publicitate afectate în mod semnificativ şi, în absenţa derulării unei astfel de campanii, practic funcţionarea lor ar fi puternic afectată cu consecinţe extrem de grave în ceea ce priveşte funcţia lor de asigurare a unei informări corecte a cetăţenilor. Din punct de vedere al Guvernului, această măsură este un mecanism de sprijin pentru asigurarea accesului la informare corectă şi echilibrată pentru cetăţeni în această perioadă”,

Dancă a precizat că decizia a venit după consultările pe care guvernul le-a avut cu jurnalişti şi structurile asociative din publicitate, conform News.ro.

„În urma acestor consultări, la propunerea acestor structuri asociative, a fost instituit un mecanism cu criterii clare, obiective, transparente de alocare a fondurilor pentru derularea acestei campanii. Vorbim despre un buget alocat de maxim 200 de milioane de lei pentru derularea campaniei pentru o perioadă de patru luni”, a precizat Dancă.

Potrivit acestuia, 53% din acest buget este alocat pentru zona de presă tipărită, online, locală, regională sau pentru staţii TV şi radio locale şi regionale. Circa 47% din acest buget este alocat pentru desfăşurarea campaniei la nivelul televiziunilor naţionale.

„Campania urmează să se desfăşoare în mod transparent, printr-o aplicaţie informatică dezvoltată de Autoritatea pentru digitalizarea României şi gestionată de Secretariatul General al Guvernului”, a mai spus Dancă.

Potrivit acestuia, va exista o platformă unde vor fi încărcate cererile de participare la campanie, fiind ulterior publicat un raport cu sumele alocate pentru fiecare furnizor media şi condiţiile contractuale de participare la această campanie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii