Cautare




, Contributor

Sănătate |
|

GSK Plc și Interbrands Marketing & Distribution au bătut palma pentru Europharm Distribuție

Holdingul de companii GSK Plc și Interbrands Marketing & Distribution au semnat astăzi un acord pentru vânzarea Europharm Distribuție.
medicamente

Europharm Distribuție, una dintre cele mai importante companii locale de distribuție a medicamentelor, activă pe piața locală de peste 20 de ani (din 1994), este deținută în prezent de către o companie a a grupului GSK. Holdingul GSK și Interbrands Marketing & Distribution vor depune tranzacția spre aprobare Consiliului Concurenței din România, conform legislației în vigoare, iar până la eventuala aprobare a tranzacției de către autorități, Europharm Distribuție rămâne deținută integral de GSK.

„Este un moment semnificativ pentru Europharm Distribuție, dar și pentru GSK în România. Așadar, în analiza ofertei Interbrands, GSK a ținut cont de angajamentul cumpărătorului pentru continuitatea afacerii și bunăstarea angajaților”, a declarat George Katzourakis, SVP Head Europe Area, Pharma Europe.

Astfel, Europharm Distribuție se va ocupa în continuare de furnizarea unei game largi de produse farmaceutice către farmaciile și spitalele din România, iar după eventuala aprobare a tranzacției din partea Consiliului Concurenței, Europharm își propune să adauge experienței din industra farmaceutică și expertiza de marketing și distribuție a Interbrands.

Interbrands Marketing & Distribution S.R.L. este una dintre cele mai importante companii de distribuție și comercializare de bunuri de larg consum din România (FMCG), fiind parte a Sarkis Group International, cu linii de afaceri dezvoltate în Cipru, Bulgaria, România, Belarus, Liban, Quatar, Irak și Libia.

GSK este una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume bazată pe cercetare, dezvoltare și lansare de medicamente și vaccinuri, iar GSK România își propune alinierea la strategia globală a companiei-mamă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii