Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Grupurile rivale Intact și Pro TV S.A. dețin în total 43,2% din piața de audiență TV

pro_tv_versus_antena_1.jpg
În luna noiembrie a.c., Pro TV a avut cea mai mare cotă de piață la nivel urban (15,4% - all day), conform măsurătorilor Kantar Media. Antena 1 a înregistrat un market share de 14,25%. Televiziunile din grupul Intact au deținut o cotă cumulată de 22,27%, în timp ce Pro TV S.A. a avut 20,96%.

Cota de piață la nivel urban a grupului Intact s-a situat la nivelul lunii octombrie (creștere de 0,08 puncte procentuale), menținându-și poziția de lider pe piața TV. Cota de vizionare a Antenei 1 a suferit o ușoară scădere față de luna precedentă (-0,13 puncte procentuale). Antena 3 a urcat în urban cu 0,2 puncte procentuale, ajungând la o cotă de 5,85% market share (all day).

Celelalte stații Intact au obținut următoarele cote de vizioanare: Antena 2 – 1,13%, Euforia – 0,75% și GSP TV – 0,29%.

În noiembrie, Pro TV și-a păstrat prima poziție în topul televiziunilor din sondajele de audiență, cu 15,4% cotă de piață (creștere de 0,72 puncte procentuale față de octombrie). Stațiile din grup au avut următoarele cote: Acasă TV – 3,32%, Pro Cinema – 1,01%, Sport.ro – 0,78%, Acasă Gold – 0,25% și MTV România – 0,2%.

Grupul Pro TV S.A. a realizat o cotă cumulată de 20,96%, cu 0,63 puncte procentuale mai mare față de octombrie.  

Cele două grupuri rivale, Intact și Pro TV S.A. și-au conservat audiențele în luna care abia s-a încheiat.

Kanal D, televiziunea turcilor de la Dogan TV Holding A.S, a înregistrat o cotă de piață de 7,1% (urban – all day), cu 0,41 puncte procentuale mai mică decât cea din luna octombrie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii