Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Grupurile Intact și Pro TV S.A. își împart „frățește” piața TV în luna aprilie

televiziuni_tematice.jpg
Cele două mari grupuri de televiziune, Intact și Pro TV S.A., dețin cote de piață aproape egale în luna aprilie, conform măsurătorilor Kantar Media: 21,8%, respectiv 21,64% (urban, all day). Kanal D și-am mai adăugat un punct procentual la cota sa de vizionare, consolidându-și a treia poziție în topul audienței.

Sezonul cald a redus audiențele televiziunilor, cu câteva excepții. Cota de piață a Antenei 1 a crescut în aprilie cu 0,87 puncte procentuale, ajung la un market share de 13,76% (urban, all day). Și Antena 2 a avut o tendință de creștere: 0,15 puncte procentuale față de luna martie.

Grupul de televiziuni Intact a avut o cotă cumulată de 21,8%, cu 0,5 puncte procentuale mai mare decât în luna precedentă (urban, all day). Din grup mai fac parte televiziunile Antena 3 (5,86%), Euforia TV (0,67%) și GSP TV (0,24%).

Televiziunile companiei Pro TV S.A. au avut în aprilie o cotă de piață totală de 21,64% (urban, all day). Este mai redusă cu 1,63 puncte procentuale față de martie. O scădere notabilă a suferit-o Pro TV, care a avut o cotă de vizonare de 15,73%, cu 1,74 puncte procentuale mai mică față de cota din martie.

Acasă TV, al doilea canal din grupul Pro TV S.A., a înregistrat o cotă de 3,58% (urban, all day), mai mare cu 0,2 puncte procentuale față de luna precedentă. Celelalte stații din grup au înregistrat următoare cote de vizionare (urban, all day): Pro Cinema – 0,97%, Sport.ro – 0,86%, MTV România – 0,34% și Acasă Gold – 0,16%.

Kanal D, televiziune aparținând grupului Dogan (Turcia) și care operează singură pe piața românească, a avut o cotă de 8,77%, mai mare cu 1,07 puncte procentuale față de cea din martie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii