Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Grupuri de comunicare în 2013: Tempo Group

Tempo Group, fondat de Dragoș Grigoriu (foto), a avut în 2013 o cifră cumulată de afaceri de 2,72 milioane de euro și un profit net de 216.108 euro, conform datelor de la Ministerul Finanțelor Publice și calculate de „Forbes România” la cursul mediu de 4,41 lei/euro.
dragos_grigoriu.jpg

Afacerile Tempo Group au fost mai mici cu 23,4% față de anul precedent, iar profitul net a scăzut cu 39,2%. Această scădere se datorează ieșirii agenției Kinecto (digital) din grup. În prima parte a anului 2013, Dragoș Grigoriu și Radu Ionescu, acționarii firmei, parte până atunci a grupului Tempo, au vândut acțiunile agenției către rețeaua globală de media și comunicare digitală Aegis Media.

În prezent, Tempo Group cuprinde trei agenții: Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu Public Relations și Orchestra (BTL). Toate acestea au înregistrat creșteri ale businessului.

Agenția Tempo Advertising a avut în 2013 o cifră de afaceri de 1,78 milioane de euro, în creștere cu 7,1 puncte procentuale față de 2012, și a raportat un profit net de 64.336 euro, mai mare cu 25.975 față de cel din anul precedent.

Rogalski Grigoriu Public Relations a raportat la finele anului 2013 un profit net de 150.860 la o cifră de afaceri de 928.861 (creștere de 7%).

Agenția Orchestra pare să nu fi avut activitate în 2013, având o cifră de afaceri de 4.553 euro și un profit de doar 913 euro.

Vezi și bilanțul pe anul 2013 al GMP Group!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii