FacebookTwitterLinkedIn

Cifra de afaceri a grupului Publicis România, format din firmele Grupul Publicis Communication Services București și Optimedia, este mai mică cu 27,2% față de anul precedent, iar profitul net s-a redus cu 31,1%.

Agenția Grupul Publicis Communication Services București a înregistrat afaceri în valoare de 12,84 milioane de euro, la nivelul anului 2012 (creștere de 1%). Profitul net al agenției a fost de 663.888 euro, foarte apropiat de cel din anul precedent (693.436 euro).

Agenția de media Optimedia a avut o cifră de afaceri de 5,22 milioane euro, în scădere cu 50% față de 2012, și a raportat un profit net de 284.553 euro, depreciere de 56,9%, datorită, în principal, efectelor OUG 25/2013.

Optimedia a prestat servicii de media pentru 9 companii care au consumat publicitate TV în 2013, aceștia acumulând un total de 45.694 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Volumul este cu 12% mai mare decât în 2012.

Printre cei mai mari clienți pe TV ai Optimedia în 2013 se numără: Sanofi+Zentiva (20.600 GRP’30 pe targetul comercial), Petrom (13.478), Covalact (3.597), Profi România (1.975) și Alpha Bank (1.898).