Cifra de afaceri a Ogilvy Group România, format din șase agenții, a fost cu 36,5% mai mică decât cea înregistrată în 2012, dar profitul raportat a crescut cu 30,3%.
Agenția de publicitate Ogilvy & Mather Advertising (creație și strategie) a avut afaceri de 5,46 milioane euro, în scădere cu 9,1 puncte procentuale față de anul precedent, și un profit net de 36.784 euro (mai mic cu 5.323 euro față de 2012).
Mediaedge:cia România, principala agenție a grupului, a realizat o cifră de afaceri de 8,43 milioane de euro, mai redusă cu 61,6% față de anul precedent. (Efectele OUG 25/2013!). Agenția de media a raportat pierderi de 257.755 euro, față de profitul din 2012 de 308.592 euro. Mai trebui amintit că în octombrie anul trecut, Bogdan Prăjișteanu, managerul companiei și unul ditnre cei mai vechi oameni de media din piață, a părăsit conducerea Mediaedge:cia. Noul CEO al firmei a fost numită Oana Pădure (aprilie 2014).
În 2013, principalii clienți ai Mediaedge:cia pe televiziune au fost: Beiersdorf (37.001 GRP’30 pe targetul comercial), Danone (18.291), Colgate Palmolive (16.804), Strauss Group (10.116) și Banca Comercială Română (9.502). În total, agenția a prestat servicii de media pentru 21 de clienți care au consumat publicitate TV.