FacebookTwitterLinkedIn

Afacerile grupului, care cuprinde 11 agenții de comunicare, au scăzut cu 27,4 milioane de euro față de anul precedent, în timp ce profitul net, raportat la 1,44 milioane de euro, s-a redus cu 1,59 milioane euro. Ca și în cazul celorlalte grupuri de comunicare, explicația acestor scăderi este legată de aplicarea Ordonanței de Urgență25/2013, care a afectat puternic cifra de afaceri a agenției de media Starcom MediaVest Group.

Agenția Starcom MediaVest Group, „generatorul” de bani al grupului, a înregistrat o cifră de afaceri de 17,47 milioane de euro (în scădere cu 45% față de 2012) și a raportat un profit net la sfârșitului anului trecut de 703.218 euro (scădere de 64%).

Printre clienții importanți ai agenție s-au numărat: Kraft Foods (41.610 GRP’30 pe targetul comercial), GlaxoSmithKline (39.224), Heineken România (36.199), Sandoz (19.042) și Novartis (8.638). Starcom a prestat servicii de media pentru 30 de clienți. Volumul total de publicitate consumat de clienții lui Starcom a fost de 188.219 GRP’30 pe targetul comercial, cu 37,3% mai mare decât în 2012.