Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Grupuri de comunicare în 2013: Havas Worldwide ADDV

Anul trecut, grupul Havas Worldwide ADDV, condus de Adrian Dura (foto), a realizat o cifră cumulată de afaceri de 6,82 milioane de euro și un profit net de 55.125 euro, conform datelor de la Ministerul Finanțelor Publice și calculate de „Forbes România” la cursul de 4,41 lei/euro.
adrian_dura.jpg

Afacerile grupului de comunicare, format din agențiile Havas Worldwide București și Media Planning Group, au scăzut cu 22,6% față de anul 2012, iar profitul net s-a diminuat cu 65,2%.

Agenția de publicitate Havas Worldwide București a avut o cifră de afaceri de 1,29 milioane de euro, în creștere cu 23%, iar profitul raportat la finele anului trecut a fost de… 954 de euro. (În 2012, profitul net a fost de 3.273 euro.)

Agenția Media Planning Group a raportat următorul bilanț: o cifră de afaceri de 5,52 milioane de euro (scădere de 28,8%) și un profit net de 54.170 euro (scădere de 65,1%, datorită și efectelor OUG 25/2013).

În 2013, Media Planning Group a prestat servicii de media pentru opt clienții care au derulat campanii pe televiziune. Cei mai importanți clienți ai MPG au fost: Porsche România (4.441 puncte de audiență pe targetul comercial), OBI România (3.106), Metropolitan Life (2.756), Axa Asigurări (2.538) și Hame Babice (1.768).

Clienții MPG au acumulat anul trecut un volum total de audiență de 18.138 GRP’30 pe targetul comercial, cu 21,2% mai mare decât în anul precedent.

Vezi și bilanțul grupului Dentsu Aegis Network România în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii