FacebookTwitterLinkedIn

Dentsu Aegis Network România cuprinde patru agenții: Carat, Vizeum, Aegis Media Central Services, toate firme de media, și Kinecto (digital.) Compania Kinecto a intrat anul trecut în acest grup prin vânzarea acesteia de către acționarii săi, Radu Ionescu (foto) și Dragoș Grigoriu (Tempo), către rețeaua globală de media și comunicare digitală Aegis Media.

În România, grupul Dentsu Aegis Network este condus de Hartmut Riester, CEO Country Manager. Agențiile Carat, Vizeum și Aegis Media Central Services sunt conduse de Răzvan Varabiescu (director general), iar agenția Kinecto este condusă de fostul acționar, Radu Ionescu.

În 2013, agenția Carat a avut o cifră de afaceri de 5,63 milioane de euro, cu 31% mai mică decât în anul precedent. La finele anului trecut, Carat a raportat pierderi de 159.763 euro. (Și agențiile din acest grup au fost afectate de prevederile OUG 25/2013.)

Vizeum a obținut o cifră de afaceri de 2,04 milioane de euro și a avut pierderi de 299.978 euro.

Compania Kinecto (digital) a avut afaceri de 1,06 milioane de euro la un profit net de 293.486 euro. Afacerile au crescut cu 13,5%, în timp ce profitul s-a mărit cu 64.782 euro față de 2012.

Agenția Aegis Media Central Services a realizat o cifră de afaceri de 626.608 euro și un profit net de 79.530 euro.

Grupul Dentsu Aegis Network România a prestat servicii de media pentru televiziune pentru 13 clienți. Cei mai mari consumatori de publicitate TV din portofoliul grupului au fost: Ferrero (18.249 puncte de audiență pe targetul comercial), General Motors (3.257), SCA Hygiene (2.033) și DeAgostini (1.788).