Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Grupul PPF a anunțat finalizarea achiziției CME și l-a numit pe Didier Stoessel CEO

PPF Group N.V. („PPF”) a anunțat la 13 octombrie că a finalizat achiziția Central European Media Enterprises Ltd. („CME”), deținând acum controlul deplin asupra operațiunilor CME în Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia și Bulgaria, informează Media Expres.
 aboneaza-te
Didier Stoessel Pro TV

Tranzacția fost supusă aprobării Comisiei Europeane, autorităților de reglementare naționale din anumite țări și acționarilor CME. Acțiunile CME de pe piața NASDAQ Global Select și de pe bursa de la Praga au fost radiate și încetează să mai existe după finalizarea achiziției.

Deținătorii de acțiuni CME comune Clasa A înainte de momentul efectiv al fuziunii vor primi câte 4,58 de dolari SUA pe acțiune, notează Media Expres.

„Suntem conduși de un sentiment de responsabilitate, având în vedere realizările anterioare ale CME cu aceste rețele TV. Vrem să ne bazăm pe acele succese și pe poziția pe care aceste rețele o ocupă pe piețele lor respective, ca radiodifuzori independenți. Așteptăm cu nerăbdare să creăm noi oportunități de afaceri între operațiunile media și serviciile de telecomunicații. În cele din urmă, suntem încântați să avem un public atât de puternic și loial și intenționăm să consolidăm relația cu spectatorii noștri printr-un conținut și o experiență superioară a utilizatorului”, a declarat Petr Kellner, acționar majoritar al PPF.

Didier Stoessel (foto) a preluat funcția de director executiv la CME, responsabil pentru operațiunile companiei din Cehia, România, Slovacia și Slovenia. Stoessel a lucrat anterior printre altele pentru Modern Times Group, HSBC Investment Bank și Merrill Lynch International.

Lubos Jetmar a fost numit CEO CME Bulgaria. responsabil pentru operațiuni, strategie și planuri de dezvoltare a creșterii în Bulgaria.

„Am achiziționat o companie bine gestionată, cu o acoperire excepțională a consumatorilor și o notorietate remarcabilă a mărcii și aștept cu nerăbdare să lucrez cu managementul televiziunilor noastre. Prioritatea mea este de a accelera transformarea digitală a afacerii, de a crește capacitățile de creare a conținutului propriu și de a continua moștenirea CME oferind știri independente și obiective, precum și un divertisment de înaltă calitate, pentru telespectatorii noștri”, a declarat directorul executiv al CME, Didier Stoessel.

CME este o companie de media care operează mai multe televiziuni în Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia și Bulgaria, fiind una dintre cele mai importante companii media și de divertisment din Europa Centrală și de Est.

CME deține 30 de televiziuni, atât gratuite, cât și cu plată, și are un public cumulat de 45 de milioane de telespectatori.

Grupul PPF (www.ppf.eu), care a preluat televiziunea, are investiții în mai multe segmente de piață, inclusiv servicii financiare, telecomunicații, biotehnologie, imobiliare și inginerie mecanică. Creșterea grupului PPF se bazează pe industriile tradiționale și noi, construirea infrastructurii moderne și economia digitală.

PPF are investiții în Europa, America de Nord și Asia, deține active în valoare de aproape 49 de miliarde de euro și are 135.000 de angajați la nivel global, potrivit unui bilanț la 31 decembrie 2019.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii