Cautare




, Forbes Staff

Fuziuni și achiziții |
|

Grupul norvegian Visma preia jumătate din programul de facturare online SmartBill, afacere fondată de trei antreprenori români

Grupul norvegian Visma, evaluat la peste 8 miliarde de euro, intră în acționariatul SmartBill, preluând jumătate din companie.
 aboneaza-te
Mircea Capatina SmartBill

Fondatorii, Ioana Hasan, Radu Hasan și Mircea Căpățînă (foto), păstrează controlul, ocupându-se în continuare de dezvoltarea afacerii.

SmartBill și-a crescut de 5 ori business-ul în ultimii 4 ani, cu creșteri anuale de 50%, iar atragerea în acționariat a Visma va contribui la menținerea ritmului accelerat de creștere și dezvoltare.

„Am găsit în Visma partenerul ideal pentru a trece SmartBill la următorul nivel. (…) Această tranzacție este și o confirmare a faptului că misiunea noastră de a deveni primul ecosistem software pt IMM-uri din România este pe punctul de a se îndeplini, dar și că soluțiile noastre de facturare, gestiune și contabilitate în cloud sunt la nivelul pe care ni-l dorim. Nu în ultimul rând, aș vrea sa mulțumesc și clienților noștri, fără ei nu am fi ajuns aici. Avem o mulțime de surprize plăcute pentru ei în viitorul apropiat, e momentul perfect pentru a fi parte din ecosistemul SmartBill” – ne spune Radu Hasan, Co-Founder & CEO, despre tranzacție și despre planurile de viitor ale SmartBill.

“Misiunea Visma este aceea de a ajuta companiile și organizațiile să-și îmbunătățească productivitatea și să ofere o mai bună abordare în ceea ce privește digitalizarea, integrarea și automatizarea proceselor economice. Intrând ca asociat în SmartBill, Visma va pune la dispoziție experiența unei companii lider de piață pe segmentul cloud și resurse pentru dezvoltare. De asemenea, SmartBill va ajuta la consolidarea unei noi piețe pentru grupul Visma.” a spus Jostein Håvaldsrud, Product Director, Visma Group

SmartBill este primul ecosistem software de business din România, având ca principal obiectiv automatizarea proceselor, transferul de date, precum și emiterea de documente, eliminând astfel munca manuală, redundantă, de reintroducere de date în diverse sisteme.

Serviciile SmartBill sunt utilizate, in prezent, de peste 65.000 de clienti, de la PFA-uri, la companii mici si mijlocii, și până la multinaționale, din toate sectoarele de business, precum servicii și comert. Peste 2 milioane de documente sunt emise lunar prin intermediul platformei, iar valoarera acestora depășește 4 miliarde de euro pe an.

Tranzacția a fost asistată de firmele de avocatură RTPR & Allen & Overy și Wolf Theiss și este la acest moment în process de aprobare de către autoritățile române.

În 2016, SmartBill a primit o investiție de 1 milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst România și Gecad Ventures, care au preluat printr-o operațiune de majorare de capital peste 30% din părțile sociale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii