
Cota de piață a celor cinci televiziuni din grupul Intact a fost în decembrie la nivelul celei din luna precedentă. Antena 1 a pierdut 0,85 puncte procentuale (urban), dar la nivelul grupului această erodare a fost compensată de creșterea market-share-ului la Antena 3 (0,44%) și Antena Stars (0,33%). Antena 1 este a doua televiziune în topul audienței urbane, cu 13,4% market share (all day), conform măsurătorilor Kantar Media, girate de Asociația Română de Măsurare Audiență (ARMA).
Cota de piață a Antenei 3 a fost de 6,29% (all day), cea de-a treia în topul audienței urbane, peste Kanal D. Celalate televiziuni din grup au avut următoarele cote de piață: Antena Stars – 1,46% (fosta Antena 2), Euforia – 0,83% și GSP TV – 0,31%.
Grupul Pro TV S.A. a avut în decembrie un market share urban de 19,86% (all day), cu 1,1% mai mic decât în noiembrie. Pro TV a pierdut 0,42 puncte procentuale, ajungând la o cotă de 14,98%, dar și păstrat prima poziție în topul audienței. Acasă și Pro Cinema au pierdut 0,66%, respectiv 0,09% din cotele de piață pe urban. Acestea au înregistrat 2,66%, respectiv 0,92% (all day). Din grupul Pro TV S.A. mai fac parte Sport.ro (0,83%), Acasă Gold (0,24%) și MTV România (0,23%).
Kanal D, televiziune care operează pe piața TV din România fără susținerea unui grup autohton, a avut în decembrie 2013 o cotă de piață de 6,11%, la nivel urban (all day), cu aproape un punct procentual mai mică decât în luna precedentă. Această scăderea a determinat ca televiziunea să cadă pe locul patru în topul audienței urbane, după Antena 3.