Rezultatul operațional consolidat (EBIT) după șase luni a ajuns la 151,1 de milioane de euro, aproape de valoarea anului precedent, când s-a situat la 154 de milioane de euro, informează compania. De asemenea, în prima jumătate a anului, rezultatele după achitarea dobânzilor și impozitelor au fost mai mari faţă de anul precedent.
„În al doilea trimestru al exercițiului financiar 2015/2016 afacerea noastră s-a dezvoltat într-un mod foarte îmbucurător. Cifra de afaceri și veniturile au depășit semnificativ valorile din anul precedent. Am obținut această creștere în toată rețeaua noastră de locații din Europa. În cele mai multe țări continuăm să creștem mai mult decât piaţa de bricolaj și, de asemenea, să ne majorăm cota de piață“, a declarat Albrecht Hornbach, Președintele Consiliului de Administraţie al Hornbach Holding AG.
În cel mai mare sub-concern operativ – Hornbach Baumarkt AG (comerț cu amănuntul – DIY) – cifra de afaceri netă a crescut, în prima jumătate a anului, cu 4,2 procente, ajungând la 1.933,4 de milioane de euro. Cifrele de afaceri raportate la suprafață și la efectele variației cursului de schimb valutar în sub-concernele Baumarkt AG au crescut, în primele șase luni ale exercițiului financiar 2015/2016, cu 1,3 procente.
În Germania cifra de afaceri raportată la suprafață a crescut cumulat cu 0,6 procente, după un salt de 8,9 procente în perioada similară a anului precedent.
Cifrele de afaceri raportate la suprafață și la efectele variației cursului de schimb valutar în restul Europei au înregistrat în prima jumătate a exercițiului financiar 2015/2016, cu o creștere de 2,3 procente, o dinamică mai puternică decât la nivel național.
După deschiderea a trei magazine de bricolaj, Hornbach opera, la data de 31 august 2015, la nivelul Europei, 149 de locaţii DIY, dintre care 99 în Germania.
Pentru întreg exercițiul financiar 2015/2016, conducerea Hornbach Holding AG urmărește pentru concern atingerea unei creșteri a cifrei de afaceri cu circa 5 procente, precum și o cifră EBIT apropiată de nivelul anului financiar 2014/2015.
Fondată în anul 1877, Hornbach are o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 150 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 5 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara).