Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Grupul Geometry Global s-a lansat în România

Logo_GG.jpg
Geometry Global, cea mai mare agenție de activare de brand din EMEA (Europe, Middle East şi Africa), a lansat oficial grupul, prezentând noua identitate unitară a celor 24 de birouri.

În România, noul grup este un rebranding al agențiilor G2 România și Ogilvy Action, ce vor comunica sub un singur nume: Geometry Global.

„Ziua de azi marchează formarea Geometry Global în regiune și un pilon puternic în crearea unei comunicări a brand-ului la nivel mondial”, a declarat Pietro Leone, Chief Executive Officer Geometry Global EMEA.

La rândul său, Mircea Pascu, Managing Director Geometry Global România, a spus: „Azi deschidem oficial acest drum și în piața locală, împreună cu cei 150 de oameni a căror expertiză acoperă toate ariile unei comunicări integrate. Geometry Global în România nu numai că va avea un suport impresionant din partea grupului, dar va reprezenta totodată un jucător cu o expertiză unică pentru clienții care își doresc măsurabilitate, creativitate și diferențiere.”

Cele două agenții care au format Geometry Global, G2 România și Ogilvy Action, își vor păstra portofoliile de clienți în cadrul noului grup. Echipele vor avea aceeași structură ce acoperă toate ariile unei comunicări integrate, iar activitatea va fi îndreptată către activarea de brand. Identitatea vizuală Geometry Global transmite povestea din spatele brandului, reflectând filozofia noii agenții: „Precision Activation”.

Managementul filialei Geometry Global din România este format din: Mircea Pascu (Managing Director), Florina Voevod (Financial Director), Alina Buzatu (Deputy Managing Director) și Mihai Fetcu (Creative Director).

În 2012, G2 România a realizat o cifră de afaceri de 8,77 milioane euro și a raportat un profit net de 587.606 euro, conform datelor de la Ministerul Finanțelor Publice, calculate de „Forbes România” la cursul de 4,45 lei/euro. Agenția Ogilvy Action a avut afaceri de 6,9 milioane de euro la un profit net de 226.800 euro.

Geometry Global este cea mai mare și complexă agenție de activare de brand, cu o echipă de 4.000 de angajați în 56 de piețe, rețeaua globală dezvoltând programe de marketing.

Lansată în iunie 2013, rețeaua Geometry Global oferă servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relații, promoțional și experiențial, din mediile trade și digital. Geometry Global este parte a grupului mondial de comunicare WPP.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii