Pe 3 martie pe chat-ul de pe pagina de Facebook a companiei se va desfăşura o sesiune de recrutare online prin care sunt puse la dispoziție 300 de job-uri. Echipa de recrutare va răspunde întrebărilor candidaților, va analiza CV-uri și va oferi recomandări.
Webhelp România a ales să organizeze acest eveniment pe Facebook deoarece are o comunitate de peste 9.000 de prieteni. Multinaționala are în prezent peste 1.600 de angajați în cele patru sedii (două în București și câte unul în Galați și Ploiești) și vrea să ajungă la peste 2.000 de angajați până la finalul acestui an. Webhelp este primul angajator din România în rândul francofonilor și are sedii în București, Ploiești și Galați.
Posturile disponibile sunt pe proiecte de voce (call-center), cât și backoffice (BPO). Noii angajați beneficiază de training-uri specializare, iar echipa are la dispoziție un program complex de formare continuă.
Din toamnă, Webhelp România a lansat o colaborare cu Institutul Francez prin intermediul căreia asigură formare în limba franceză pentru candidații care au venit la interviu, au susținut testul de limba franceză, dar nu au luat “notă de trecere”. Astfel, gratuit, aceste persoane se pot înscrie la un curs intensiv de limba franceză, iar după aceea se pot alătura echipei Webhelp România.
Compania anunță și lansarea blogului său, prin care echipa de recrutare va prezenta sfaturi utile pentru angajare.