Cautare




, Forbes Staff

SmallBusiness |
|

Grupul Floria a avut afaceri consolidate de 22 mil. lei 2018, în creștere cu 35%

Grupul Floria, unul dintre cele mai mari business-uri din domeniul floristic din România, a crescut anul trecut cu 35% și a înregistrat o cifra de afaceri consolidată de 22 de milioane de lei.
flori shutterstock_1027494934

Grupul Floria are operațiuni în online, prin Floria.ro, în retail, prin cele 6 florării Floria, precum și distribuție angro și amenajări peisagere.

Divizia B2B cuprinde vânzări engros către clienți tip key account (hypermarketuri și supermarketuri) și IMM (floriști, florării și depozite de flori) și a generat 57% din veniturile grupului, respectiv 12.5 milioane de lei.

Dinamica pozitivă a diviziei B2B a fost susținută de evoluția vânzărilor depozitului de flori și plante și concentrarea pe distribuția către clienții cu volume mari, unde Grupul Floria lucrează deja cu lanțuri internaționale precum Carrefour, BricoDepot, Selgros și Mega Image.

„Anul trecut ne-am propus să ne focalizăm pe dezvoltarea către segmentul B2B, iar astăzi suntem principalul furnizor local de plante și flori pentru hypermarketuri și supermarketuri cu prezență în București și alte 25 orașe ale țării”, declară Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Începând cu 2018, Grupul Floria acționează ca broker de flori activ la nivel național pe segmentul B2B și a devenit alternativă locală la brokerii de flori din Olanda.

Vânzările B2B către clienții key accountse desfășoară prin echipa de vânzări dedicată, în timp ce vânzările către IMM se realizează prin intermediul platformei online de comenzi, în care floriștii și reprezentanții florăriilor din toată țara pot comanda florile direct în florărie sau atelier.

Citește și: Alina Neacșa, trainer de cursuri de floristică: „Se spune că trebuie să fii pregătit financiar pentru un an ca să-ți susții business-ul cu flori”

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, și-a menținut ponderea în total la 30%, cu afaceri de 6,5 milioane de lei. Traficul pe dispozitive mobile a ajuns la 66%, în timp ce vânzările înregistrate pe mobile au crescut cu 33%.

„Anul acesta ne îndreptăm și mai mult atenția către optimizare site-ului și creștere sustenabilă. Lucrăm deja la îmbunătățirea fluxului de achiziție și avem în plan schimbări ale versiunii de mobil, pentru adaptarea acesteia la comportamentul actual de consum. Promptitudinea serviciilor, alături de design-ul buchetelor, calitatea și prospețimea florilor sunt punctele pe care alocăm resurse permanent, astfel încât experiența clienților și a destinatarilor florilor să rămână foarte specială”, declară Marina Popescu, Director General Floria.ro.

În ceea ce privește preferințele clienților, aceștia și-au îndreptat atenția către buchetele cu volum considerabil și diametru de 25-30 cm, care combina flori de sezon diverse. Cele mai vândute au fost buchetele Vise colorate, Pasiune inocentă și Dragoste Nemărginită, topul fiind identic cu cel înregistrat în 2017.

 

Rețeaua de florării Floria cuprinde 4 florării în București, o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.

Grupul Floria operează florăria online Floria.ro (Floria Network SRL), rețeaua de florării Floria(Flower’s Secret SRL), proiecte peisagistice și decor pentru evenimente (Floria Projects SRL), distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA (Rețeaua Floria SRL), precum și vânzări engros (Floria International Wholesale SRL).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii