Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Grupul de comunicare Hello a lansat Foodwise

Grupul Hello a lansat Foodwise, divizie specializată care va comunica pentru clienții din zona de food & beverages ai grupului.
Foodwise_logo

Portofoliul diviziei va cuprinde companii și branduri precum Ursus Breweries (Ursus, Timișoreana, Ciucaș), PPD România (cu mărci ca J&B, Johnnie Walker, Smirnoff, Tazovsky Vodka, Campari, Cinzano, Aperol), Coca-Cola HBC, FrieslandCampina, Lactalis, Hame etc.

Hello estimează pentru Foodwise venituri de aproximativ 700.000 de euro la finalul acestui an.

Marilena Istrătescu, Managing Partner Foodwise, a declarat: „După aproape cinci ani de activitate, cu rezultate frumoase și expertiză pe segmentul de food & beverages, am simțit nu doar nevoia unei extinderi pentru Hello, ci și a unei specializări pe un domeniu unde deja am confirmat. Așa că, în urma unui audit de brand, realizat în rândul clienților și intern, în rândul colegilor din agenție, am luat decizia să construim Foodwise, o divizie nouă, specializată, cu oameni pasionați și dedicați acestui segment”.

Echipa Foodwise are o experiență de peste zece ani în implementarea proiectelor de comunicare pentru branduri importante din zona de food & beverages, atât la nivel local, cât și internațional. Echipa numără în prezent 16 oameni specializați în strategie, client service, creație, producție și implementare. Selectarea echipei a fost realizată în urma unui proces de recrutare, care a durat aproximativ jumătate de an.

Serviciile Foodwise acoperă patru arii de comunicare: identitate de brand și design, comunicare integrată, organizare de evenimente și on & off trade marketing.

„Plecăm la drum nu doar cu expertiza acumulată și validată în timp, ci și cu certitudinea că este nevoie de specializare. Comunicarea este un domeniu foarte vast și, poate de aceea, uneori vag. Așa că, de cele mai multe ori, clienții, atât companiile multinaționale, cât și cele locale, au nevoie de servicii specializate, de proiecte creative care aduc rezultate. În acest sens, nevoia de a înființa Foodwise a venit în mod firesc”, a spus Cristina Diaconescu, Creative Partner Foodwise.Foto Foodwise

Foodwise devine parte a grupului de comunicare Hello, înființat în mai 2010 de către Marilena Istrătescu, Andreea Celescu și Cristina Diaconescu, fiecare dintre cele trei partenere având experiență de peste 10 ani în agenții independente. Anul trecut, cifra de afaceri cumulată pe întregul grup a atins 950.000 de euro.

La rândul său, Andreea Celescu, Operational Partner Foodwise, a declarat: „O verigă esențială în livrarea oricărui proiect o constituie calitatea și eficiența execuției acestuia. Execuția este cea care desăvârșește demersul de cercetare, strategie și creație și asigură manifestarea brandului în fața consumatorilor. De aceea, pentru noi și pentru clienții noștri sunt importante experiența și rezultatele în industria de food&beverages”.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii