Cautare




, Staff

Energie |
|

Grupul CEZ în România a încheiat anul 2017 cu un profit net de peste 420 de mii de lei, în creștere față de anul anterior

Grupul CEZ în România, unul din cei mai mari jucători din domeniul energetic a încheiat anul 2017 cu rezultate mai bune față de 2016, la nivelul profitului net, înregistrând o creștere de 651 097 mii lei, datorată activității de producție a energiei eoliene, optimizării activităților și costurilor operaționale și reevaluărilor imobilizărilor corporale și financiare.
martin_zmelik_IMG_7931

Totodată, anul 2017 a însemnat pentru Grupul CEZ în România un profit raportat înainte de deducerea dobânzilor, impozitelor, deprecierii și amortizării (EBITDA) de 362 701 mii  lei.

Anul trecut, turbinele din parcul eolian Fântânele – Cogealac au produs un total de 1.323 GWh, Grupul CEZ în România fiind cel mai mare producător privat de energie regenerabilă din țară. De asemenea, în luna decembrie 2017, parcul eolian CEZ a înregistrat cea mai mare producție de energie electrică de peste an, de 154 599 MWh.

În această perioadă, CEZ Distribuție și-a schimbat denumirea și identitatea vizuală, devenind Distribuție Oltenia.

„2017 a fost marcat de rezultatele reușitelor operaționale cu momente de reflecție asupra activității din ultimii 12 ani a Grupului CEZ în România care s-a concentrat pe livrarea de servicii complete de energie și gaze naturale în condiții de eficiență a costurilor și sustenabilitate. Am pregătit elemente noi în relația cu clienții noștri, care să susțină îmbunătățirea continuă a dialogului cu aceștia și astfel să le oferim mai mult decât energie. (…) Am dezvoltat oferte și servicii personalizate și am menținut nivelul de investiții în toate domeniile operaționale în care activăm (..) Implicarea noastră continuă în proiecte de responsabilitate socială”, a sumarizat Martin Zmelik – Country Manager și Președinte al Directoratului CEZ România – principalele repere ale anului trecut.

Operatorul de distribuție a continuat procesul de transformare într-o companie digitalizată prin intermediul programului SMART Transformation, 2017 fiind al treilea an de implementare al programului, în care s-a obținut primul rezultat notabil: reducerea pierderilor în rețea cu 8,2 % față de 2016. În paralel, activitatea de distribuție a fost susținută de echipamente tehnologice de ultimă generație și investițiile de 178 340 mii lei în CAPEX (din fonduri proprii) și 171 604 mii lei reprezentând puneri în funcțiune.

Grupul CEZ în România a obținut recunoaștere națională și internațională pentru proiectele sale de responsabilitate socială, fiindu-i decernate distincții importante, atât din sectorul energetic cât și din industria de comunicare, media și advertising.

Vezi și: Cez România va avea un CEO începând cu data de 1 august 2018

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii