FacebookTwitterLinkedIn

În acest sens, Grupul și-a targetat să își tripleze valoarea brută a mărfurilor (GMV) în comerțul electronic până în 2026, pentru a ajunge la 10 miliarde de euro și se așteaptă ca mediul digital să aibă un aport suplimentar de 600 de milioane de euro la venitul operațional din activități recurente în 2026, raportat la 2021, au anunțat reprezentanții retailerului, în cadrul evenimentului Digital Day de la Paris.

Astfel, Carrefour își va crește cu aproximativ 50% investițiile în digital între 2022-2026, pe baza unui plan dedicat. Prin urmare, Grupul își crește obiectivul anual de investiții la aproximativ 1,7 miliarde de euro, însemnând limita superioară a intervalului de 1,5-1,7 miliarde de euro, comunicat la începutul acestui an.

„ (…) Această schimbare profundă, pe care intenționăm să o realizăm până în 2026, va debloca întregul potențial al omnicanalității, care a devenit astăzi parte din ADN-ul Carrefour și care constituie un activ unic în industrie. Progresele noastre digitale ne vor permite să atingem noi venituri și fluxuri de profit, precum și să îmbunătățim performanța operațională a tuturor formatelor noastre. Acestea vor fi sprijinite de parteneri internaționali de top, de un buget suplimentar de investiții și de instruirea digitală a tuturor angajaților Grupului. Sunt convins că această nouă abordare care pune pe primul loc digitalul va fi un vector puternic de diferențiere pe o piață aflată într-o continuă și rapidă schimbare”, a punctat Alexandre Bompard, CEO Carrefour.

În același timp, în linie cu politica sa de responsabilitate socială și de mediu (CSR), grupul Carrefour și-a anunțat obiectivul de a atinge neutralitatea emisiilor de carbon în activitățile sale de comerț electronic până în 2030.

În ultimii patru ani, grupul a investit în tehnologie și digitalizare peste 2 miliarde de euro.