Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Grupul Albalact a înregistrat afaceri cu aproape zece procente mai mari în primul semestru al anului 2015

Grupul Albalact a înregistrat, în primul semestru 2015, o cifră de afaceri conform situațiilor financiare OMFP de 237.879.607 lei, cu 9,27% mai mare decât cifra de afaceri a grupului înregistrată în aceeași perioadă a anului 2014.
Albalact

Prin retratarea situațiilor financiare, din punct de vedere al raportărilor financiare IFRS, grupul Albalact a înregistrat la 30 iunie 2015 un venit net consolidat de 207.261.262 lei, cu 5,84% mai mare decât venitul net consolidat al grupului din aceeași perioadă a anului trecut, informează compania.

Profitul net obținut de grupul de companii Albalact în primul semestru este de 4.954.007 lei, mai mare cu 86% față de profitul din aceeași perioadă a anului trecut, se arată în aceleași raportari financiare IFRS consolidate.

Forbes Best Cities 2015, locul 17: Alba Iulia

Compania precizează că situațiile financiare semestriale au fost întocmite pentru prima dată conform standardelor internaționale de raportare financiară adoptate de Uniunea Europeană (IFRS). Situațiile financiare cuprind rezultatele Albalact SA, dar si rezultatele societăților Rarăul SA Câmpulung Moldovenesc și Albalact Logistic SRL, pe care Albalact SA le deține. Listarea companiei la Bursa de Valori București în prima parte a acestui an a determinat retratarea situațiilor financiare întocmite de cele trei companii din grupul Albalact, înlocuindu-se raportarea individuală conform Ordinului Ministerului Finanțelor Publice 3055/2009  (OMFP) cu cea conform IFRS.

Acțiunile Albalact sunt tranzacționate, din 3 iunie, pe piața reglementată administrată de Bursa de Valori București, în urma transferului de pe piața Rasdaq.

„La începutul anului spuneam că strategia companiei pentru anul acesta este orientată către o creștere sănătoasă a afacerilor care să susțină în primul rând profitul. Ne bucurăm că ne-am încadrat pe o direcție potrivită și că rezultatele bune au apărut deja, iar acest lucru se datorează în special planurilor de reașezare a portofoliilor și de dezvoltare în categorii pe care noi le vedem cu un potențial important de creștere. A contribuit la aceste rezultate proiectul Zuzu Bifidus iaurturi cu culturi lactice vii, pe care l-am implementat în această vară, într-o categorie esențială pentru consumator, anume „sănătatea activă”. Vom continua această strategie și vom veni în toamnă chiar cu proiecte de repoziționare a unor brand-uri și de intrare pe segmente noi pe care nu eram prezenți până acum. Ne așteptăm ca piața laptelui să se stabilizeze, după evenimentele de anul acesta. Credem că premisele sunt bune și ne vor ajuta să încheiem anul cu obiectivele îndeplinite”, declară Stephane Batoux, Director General Albalact.

Stephane Batoux, noul director general al Albalact

În 2014, Albalact a finalizat investiții de aproximativ 8 milioane de euro pentru modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba. Investițiile au fost gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe mai multe segmente de piață.

Albalact are un portofoliu de peste 150 de produse, comercializate sub cele cinci brand-uri ale sale: Zuzu, Fulga, De Albalact, Rarăul și Poiana Florilor. Compania deține 99,01% din acțiunile societății Rarăul din Câmpulung Moldovenesc.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii