FacebookTwitterLinkedIn

Potrivit reprezentanților companiei, în topul produselor cu cel mai mare volum de vânzare se află pulpele și pieptul de pui file.

„Sesizăm o ușoară revigorare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, acompaniată de o creștere a preocupării publicului pentru alimentație sănătoasă și echilibrată. Puiul este cea mai frecventă opțiune a consumatorilor pentru mesele din timpul săptămânii. Astfel că estimările noastre sunt că în 2021 cel mai bine vândut produs va fi carnea de pui proaspătă. De asemenea, singurul segment de carne care va continua să crească până în 2030 este acesta, al cărnii de pui”, a punctat Bogdan Stanca, fondator și CEO al Grupului AAylex.

Bogdan Stanca a precizat că pentru întreg anul 2021, obiectivul companiei este acela de a majora cifra de afaceri consolidată cu 20%. În plus, grupul AAylex se va concentra pe aceeași direcție precum cea a ultimilor ani: noi facilități de producție inclusiv prin achiziții, cooperări sau chiar unități dezvoltate de la început, de tip greenfield, tehnologii performante, susținerea calității și responsabilitate socială.

În ultimii patru ani, compania a investit în total peste 50 milioane de euro pentru integrarea și consolidarea întregului lanț, de la fermă la furculiță.