Cautare




, Redactor Forbes România

Sănătate |
|

Groupama Asigurări: Clienții care au o asigurare de viaţă sau sănătate beneficiază gratuit de a doua opinie medicală, prin rețeaua globală Best Doctors

Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieţei de asigurări din România, a introdus serviciul „A doua opinie medicală” pentru clienții care au o asigurare de viaţă sau sănătate.
Georgiana Miron, Director Marketing si Comunicare, Groupama Asigurari

Serviciul, oferit în colaborare cu rețeaua globală de servicii medicale Best Doctors, le oferă clienților Groupama Asigurări acces gratuit la expertiza medicală a peste 50.000 de specialiști internaționali, pe toată perioada în care dețin o poliță de asigurare, confirmând astfel angajamentul companiei de oferi clienților beneficii relevante, în mod simplu și previzibil.

„Accesul la o a doua opinie medicală este o practică uzuală în lume, devenind, cu timpul, un pas firesc care precedă și validează tratamentul, atunci când este cazul. Un diagnostic serios are adesea un impact devastator asupra pacientului și de aceea este nevoie, în multe rânduri, de opinia unui al doilea specialist, însă este un proces care poate implica eforturi însemnate din partea pacientului – atât în ceea ce privește timpul, cât și resursele financiare. În acest context, am decis să introducem «A doua opinie medicală», care le oferă clienților Groupama din segmentele de viață și sănătate acces gratuit și facil la rețeaua globală Best Doctors. Lansarea noului instrument reprezintă un pas natural pentru noi, cu atât mai mult cu cât acesta este gratuit, având în vedere că nevoile clientului se află în centrul preocupărilor noastre, iar unul dintre obiectivele noastre este să oferim servicii de calitate, la un preț corect și într-un mod simplu și previzibil”, a declarat Georgiana Miron, Director Divizia Marketing & Comunicare, Groupama Asigurări.

„Suntem încântați să lucrăm cu Groupama Asigurări, un asigurător cu o reputație excelentă în România. Când deținătorii de polițe și familiile lor se confruntă cu un diagnostic medical dificil, beneficiază enorm de pe urma unei opinii medicale specializate care le poate confirma diagnosticul și planul de tratament și îi poate încuraja să se trateze cu încredere. Împreună cu Groupama Asigurări, suntem pregătiți să ajutăm clienții companiei atunci când au nevoie”, a adăugat Dominic Howard, Director Regional Europa, Best Doctors.

Serviciul „A doua opinie medicală”,  care acum se numără printre beneficiile oferite în cadrul Colecției de avantaje, este accesibil tuturor clienților care dețin o poliță de asigurare de viaţă sau sănătate eligibilă și poate fi utilizat pentru orice afecţiune medicală considerată degenerativă sau cronică, precum și pentru cele care afectează capacitatea asiguratului de a-și desfășura activitatea zilnică normală. Serviciul are doua componente: Expert Medical Opinion (InterConsultation) – prin care clienții au acces la a doua opinie medicală bazată pe analiza documentelor medicale puse la dispoziție în mod direct de catre ei și Ask the Expert – prin care aceștia primesc răspuns la diverse întrebări medicale în legătură cu un diagnostic primit, fără a fi necesară transmiterea de documente medicale.

Pentru a accesa serviciul Best Doctors, clienții Groupama Asigurări trebuie să apeleze numărul de telefon 0800 895 284 şi să furnizeze informaţii medicale cu privire la diagnosticul pentru care solicită serviciul. După ce specialistul din call center verifică eligibilitatea clientului, din punct de vedere al poliței de asigurare şi al cazului medical, clientul primește pe adresa de email formularele necesare pe care le va transmite conform indicațiilor primite prin telefon.

În cazul serviciului Expert Medical Opinion, clientul transmite documentele medicale, prin email sau curierat și primește răspuns de la rețeaua Best Doctors în maximum 30 de zile lucrătoare de la primirea acestora. În schimb, în cazul componentei Ask the Expert, clientul furnizează informațiile necesare în timpul convorbirii telefonice și primește răspuns prin e-mail la întrebările sale în cel mult 15 zile lucrătoare. Opiniile primite de asigurat au caracter strict confidențial.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii