Cautare




, Staff

Asigurări |
|

Groupama Asigurări a obținut, în 2017, un profit de 46 de milioane de lei, o creștere de 53%, dar, pentru 2018, țintește o majorare a volumului de prime brute subscrise cu 10%

Groupama Asigurări a anunțat că a obținut un profit IFRS de 46 de milioane de lei, o creștere de 53%, față de anul anterior, în condițiile în care valoarea primelor brute subscrise s-a redus față de anul anterior, iar numărul de clienți a crescut.
François Coste, Director General al Groupama Asigurari

Pentru acest an, asiguratorul cu origini franceze estimează o reducere cu 28% a profitului, până la 33 de milioane de lei.

Valoarea primelor brute subscrise de Groupama Asigurări a ajuns la 924 de milioane de lei, anul trecut, valoarea fiind cu 0,9% față de cea din anul anterior, dar pentru acest an estimează o creștere de 10%, depășind ușor 1 miliard de lei.

Din totalul de anul trecut, contribuţia Asigurărilor Non-Viaţă a fost de 890 de milioane de lei, ȋn condiţiile în care au fost realizate creşteri pe toate componentele sale. Excluzând RCA creșterea companiei din 2017, față de anul precedent, a fost de 11%, până la 719 milioane de lei.

Groupama Asigurări a lansat o poliță CASCO prin care şoferii pot primi reduceri de până la 40%, dacă au puține incidente în trafic

Asigurările CASCO ale asiguratorului au ajuns la 394 de milioane de lei, pe fondul creşterii anuale de 10%, ȋn timp ce primele brute subscrise pe segmentul Property (inclusiv Agro) au fost de 209 milioane lei, în creștere cu 8%.

Pe acest segment, la începutul lunii noiembrie, Groupama Asigurări a lansat clauza Autocontrol, sub forma unui proiect pilot, prin care şoferii pot beneficia de reduceri de până la 40% la prețul poliței, ȋn funcţie de comportamentul în trafic. Acest proiect a fost extins la nivelul întregii țări, de la începutul acestui an.

În plus, compania dorește să extindă această clauză și la RCA, în prima parte a acestui an.

Asigurările Sănătate şi Accidente continuă dinamica impresionantă, de două cifre (38% creştere anuală), până la 32 de milioane de lei, confirmând potențialul ridicat al acestei linii de business. Și linia Alte asigurări Non-viaţă notează performanţe ridicate, ȋn special pentru asigurările de Transport, CMR (transport de mărfuri) şi de Călătorii, crescând cu 12% ȋn 2017, faţă de 2016, până la 43 de milioane de lei”, au anunțat reprezentanții Groupama.

Primele brute subscrise pe linia Asigurări de Viaţă au fost ȋn 2017 cu 8% mai mari decât ȋn anul precedent, până la 34 de milioane de lei, dezvoltarea acestei linii fiind una dintre priorităţile companiei.

Numărul de clienți a crescut cu 10%, dar a rămas la peste 1,1 milion de clienţi individuali, dar la peste 76.000 de companii, față de 67.000, în anul precedent.

Cheltuielile companiei au crescut cu 3,7%, față de anul anterior, dar compania nu a precizat care este valoarea acestora. De asemenea, echipa de vânzări a fost segmentată, o parte ocuându-se doar de persoanele fizice, iar alta doar de companii.

„Groupama Asigurări a ȋncheiat un nou an atingând obiectivele strategice asumate. Strategia noastră s-a dovedit a fi de succes, astfel că Groupama Asigurări rămâne un partener de ȋncredere”, a declarat François Coste, CEO al Groupama Asigurări.

Coste a susținut că reprezentanții grupului francez doresc să-și întărească poziția pe piața din țara noastră, în condițiile în care gradul de penetrare al asigurărilor este de 1,3% din PIB în România, față de 9% în Franța. În plus, în țara noastră, agricultura are o pondere importantă, similar cu situația din Franța.

În 2018, echipa Groupama Asigurări se va concentra pe consolidarea poziţiei de asigurător de top, continuând strategia de diferenţiere prin produse inovative, flexibilitate şi servicii de ȋnaltă calitate la un preţ corect.

Groupama Asigurări face parte dintr-un grup internaţional de asigurări şi servicii financiare, mutualist și cu o istorie de peste 100 de ani, 32.600 de angajaţi, deservind peste 13 milioane de clienţi la nivel global.

Grupul Groupama, la nivel internațional, a obținut, în 2017, venituri din prime de 13,8 miliarde euro, în creștere cu 2,9%, pe fondul unei creșteri semnificative pe piețele internaționale, de 4,1%. Veniturile nete ale acestuia au fost de 292 de milioane de euro, iar venitul operațional a crescut cu 80%, până la 349 de milioane de euro. De asemenea, rată solvabilității a fost foarte solidă, de 315%, în creștere cu 26 de puncte procentuale, comparativ cu anul anterior.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii