Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

The Group și-a lansat agenția specializată în programatic media

Agenția Prometheus este condusă de Cecilia Tănăsoiu și are șapte specialiști în Programmatic media și marketing analytics.
zoltan szigeti.jpg

Zoltan Szigeti (foto), președinte The Group, a declarat: „Pentru noi internetul este o altă dimensiune a preocupărilor, interacțiunii, comunicării și existenței, inclusiv comerciale, a oamenilor și brandurilor. Prometheus este răspunsul pentru nevoia de performanță a brandurilor, pentru soluții eficiente de marketing în această «altă dimensiune». Lansarea unei agenții specializate în Programmatic presupune o investiție substanțială și suntem fericiți că am putut să o facem, în beneficiul tuturor clienților noștri”.

Prometheus este prima agenție specializată în Programmatic media și marketing analytics din România. Aceasta deține soluția completă de Programmatic, pe de o parte prin tehnologie și instrumente proprii și, pe de altă parte, în baza primului contract semnat de Google cu o agenție din România pentru acces la platforma și instrumentele exclusive ale companiei Google.

La rândul său, Dan Balotescu, managing partner Media Investment, a spus: „Activitatea de Programmatic planning & buying, capabilitatea de marketing analytics, deși utilizate ca enunțuri la scară mai largă, sunt pe deplin înțelese și aplicate de foarte puțini specialiști.  Rezultatele lor vor reașeza eficient raporturile dintre branduri și consumatori pe internet, vor aduce vești bune pentru site-urile «vii» și active, pentru publisheri, pentru bloggeri și proprietari de conținut relevant, vor contribui la o eficiență sporită a investiției brandurilor în comunicare”.

Agenția Prometheus este condusă de Cecilia Tănăsoiu și are o echipă formată din șapte specialiști în Programmatic media și marketing analytics.

Aspectul revoluționar al activităților de planificare, modelare și cumpărare „Programmatic” este acela că, la capătul unui proces complex, brandurile pot cumpăra o anume expunere a reclamei, pentru un anume consumator, la un anume moment, într-un anume context.

Programmatic media reprezintă evoluția către cybermarketing, respectiv activitatea care reunește, din perspectiva brandurilor, cele trei noțiuni vitale: marketing, economie, tehnologie.

Cecilia Tănăsoiu, managing director Prometheus, a declarat: „Colegii noștri de la Media Investment ofereau deja acest tip de servicii Clienților, dar am realizat între timp că activitatea de Programmatic media este specializată și cu mult mai sofisticată decât poate oferi o simplă divizie a unei agenții clasice de media. În acest moment doar noi, Prometheus, deținem pachetul complet:  instrumente proprii, tehnologie, date, capabilități analitice și accesul la platforma de Programmatic Google în România”.

The Group reunește 11 agenții specializate în diferitele discipline ale comunicării și adaugă permanent valoare prin inovație, în acord cu propria poziționare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii