Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Grilele TV au atins turația maximă în octombrie

shutterstock_107243660.jpg
În luna octombrie, grilele de programe ale principalelor televiziuni au funcționat „la capacitate maximă”, toate emisiunile-locomotivă fiind în plină desfășurare. Televiziunile grupului Intact au înregistrat la nivel urban o cotă de piață de 22,19% (all day), în timp ce grupul rival, Pro TV S.A., a avut un market share de 20,33%.

Antena 1 a reușit să câștige „teren” (0,54 puncte procentuale față de septembrie), ajungând la o cotă de piață la nivel urban de 14,38% (all day). Antena 1 este cot la cot cu eternul rival, Pro TV, care a avut o cotă de piață de 14,68%. Motive de îngrijorare în grupul Intact ar fi scăderea cotei de piață a canalului de știri Antena 3 cu 0,69 puncte procentuale față de luna precedentă. Totuși, Antena 3 rămâne a patra televiziune în urban (după Pro TV, Antena 1 și Kanal D), pe o poziție confortabilă față de restul stațiilor.

Celelalte televiziuni din grupul Intact au avut următoarele cote de piață în octombrie (all day): Antena 2 – 1,12%, Euforia – 0,73%, GSP TV – 0,31%.

În tabăra adversă, televiziunea Pro TV a câștigat în octombrie 1,05 puncte procentuale și se plasează pe primul loc în sondajele din urban, la mică distanță de Antena 1. Cota de vizionare a canalului Acasă TV a pierdut 0,39 puncte procentuale, ajung la 3,32% în urban (all day), conform măsurătorilor Kantar Media.

Televiziunile din grupul Pro TV S.A. au obținut următoarele cote de piață (all day): Pro Cinema – 1,03%, Sport.ro – 0,85%, MTV România – 0,23% și Acasă Gold – 0,22%.

Cea de-a treia forță pe piața TV, Kanal D, a avut o cotă de piață urbană de 7,51%, cu 0,61 puncte procentuale mai mare decât în luna septembrie. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii