Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Granini pune Bucureștiul pe harta mondială a iubirii

Începand din această lună, Granini îi oferă Bucureștiului un loc pe „harta mondială” a iubirii. Unul dintre podurile Parcului Herăstrau din Capitală a devenit, de curând, gazda renumitelor lacăte ale iubirii.
Granini

Granini și agenția de publicitate Publicis România au inaugurat „Podul Iubirii” în Parcul Herastrău, unde sunt expuse 1.000 de lacăte, simboluri ale iubirii fanilor brand-ului.

Lansată pe pagina de Facebook Granini, inițiativa s-a concretizat într-un pod decorat cu lacăte personalizate cu inițialele participanților.

„Tradiția lacătelor iubirii este renumită în întreaga lume, iar Bucureștiul merita să se afle pe harta îndrăgostiților lumii. Și cine ar fi fost mai potrivit să susțină o astfel de campanie dacă nu brand-ul cu 1.000 de feluri de-a iubi?”, a declarat Georgiana Vasile, Brand Manager la Granini.

Aplicația de pe Facebook a urmărit construcția virtuală a Podului Iubirii și decorarea acestuia cu lacătele îndrăgostiților. Participanții și-au ales un lacăt pe care l-au personalizat cu numele lor și al jumătății lor și pe care, ulterior, l-au așezat pe Podul virtual al Iubirii. După înscrierea în aplicație a primilor 1.000 de participanți, Granini a replicat în realitate podul virtual, pe care stau toate cele 1.000 de lacăte ale îndrăgostitilor, alcătuind cuvântul „IUBESC”. Podul Iubirii se va afla în Parcul Herăstrău din București până pe 10 septembrie.

Primii 1.000 de participanți la aplicație primesc acasă cheițele lacătelor, o cartolină cu povestea acestei tradiții și produse Granini.

În parcul Herăstrău, în zona ce leagă Debarcaderul de Insula Trandafirilor, Podul Iubirii va găzdui în fiecare weekend activări–surpriză.

Proiectul beneficiază de comunicare online, direct mailing și activări speciale.

Din partea Granini, au participat: Georgiana Vasile – Granini Brand Manager, Raluca Frumușelu – Media & Digital Coordinator, Georgiana Ionescu – Brand PR Coordinator, Gabriel Dumitru – BTL Manager.

Din partea Publicis România: Alex Deaconu – Art Director, George Lupeanu – Copywriter, Luiza Vrînceanu – Senior Account Manager, Bogdan Voina – Account Manager & Producer, Alina Tănase – Senior Digital Account Manager, Mina Ionescu – Jr. Digital Account Executive, Elis Iaia – Digital Senior Creative Planner, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Cosmin Anghel – Jr. Copywriter, Tiberiu Bucovei – Project Manager, Constantin Bunica – PHP Developer.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii