Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Graffiti BBDO se răcorește cu noul Ursus Cooler

captura_ursus.JPG
Agenția Graffiti BBDO a realizat campania TV pentru Ursus Cooler, răcoritorul mix de bere şi limonadă, disponibil în varianta cu și fără alcool, la sticle și doze de 0,5 litri. Cele două spoturi TV, în variante de 25 și 30 de secunde, vor fi difuzate pe televiziuni până la finalul toamnei.

Dacă Ursus decide să facă un mix de bere și limonadă, acesta se va ridica la aceleași standarde înalte de calitate – acesta este mesajul campaniei către consumatori.

Brieful a fost simplu: să convingem consumatorii să aleagă produsul nostru ca pe cel mai gustos și răcoritor mix de bere și limonadă. Și, în plus, mai e și Cooler”, a declarat Eleodor Ghenoiu, Strategic Planner Graffiti BBDO.

La rândul său, Vlad Lazăr, Creative Director Graffiti BBDO, a spus: „Când faci cunoștință publicului cu un mix de limonadă și bere, e o idee bună să spui asta foarte clar, să arăți pe de-o parte limonada și berea cum se amestecă, iar pe de alta consumatorii care se bucură de rezultat. Dar asta face toata lumea. Amestecul de bere și limonadă de la Ursus e Cooler, așa că și felul în care ilustrăm procesul trebuia să fie mai cool. Forța brandului Ursus și numele noului produs ne obligă să prezentam același mix de ingrediente într-un mod <<Cooler>>”.

Mihai Bârsan, vice-preşedintele de marketing al Ursus Breweries, a subliniat: „Campania de lansare are ca principal obiectiv diferențierea printr-o atitudine dinamică, plină de prospețime și, bineînțeles, un gust cooler. Un brief pe care echipa BBDO l-a transformat într-o campanie spectaculoasă, memorabilă și cool. O campanie care, la fel ca și produsul în sine, a primit deja numeroase aprecieri de la consumatori”. 

Din partea Graffiti BBDO, au lucrat la această campanie: Roxana Hrimiuc – Group Account Director, Delia Arghir – Senior Account Manager, Cristiana Plavicheanu – Account Executive, Vlad Lazăr – Creative Director, Bob Toma – Head of Art, Liviu Isop – Head of AV Production. Producțiile au fost realizate de Saga Film, avându-l ca regizor pe Michael Abel, iar ca producător pe Marius Bucur.

Echipa Ursus Breweries implicată în realizarea acestei campanii, a fost reprezentată de Mihai Bârsan – vice preşedintele de marketing al Ursus Breweries, Marian Olteanu – senior brand manager, Victor Teioșanu – brand manager și Ioana Tanasa – senior innovation manager.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii