Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

Gorenje estimează vânzări de peste 13 mil. euro

Electrocasnicele fac exceptie
Importatorul şi distribuitorul de produse electrocasnice Gorenje România, parte a grupului sloven Gorenje, a estimat o creştere cu 10% a vânzărilor în acest an, comparativ cu 2012, adica la peste 13 milioane de euro. 

Producătorul care deţine o cotă de piaţă între 3% şi 10% (în funcţie de categoriile de produse) a vândut anul trecut pe piaţa din România electrocasnice în valoare de circa 12 milioane de euro, conform unui comunicat al companiei. “Pentru acest an mizăm pe un avans cu 10% datorită dezvoltării reţelei de distribuţie şi a lărgirii categoriilor de produse”, a declarat Damir Drazetic, Director General al Gorenje România.  

Conform spuselor acestuia, în 2013 electrocasnicele mari vor reprezenta aproximativ 70% din vânzările Gorenje, în timp ce electrocasnicele mici aduc 30% din business-ul companiei pe piaţa locală. Drazetic estimează că un avans important va fi raportat în acest an şi pe segmentul electrocasnicelor încorporabile, care câştigă în preferinţele românilor.   

În acest moment, produsele Gorenje pot fi găsite în peste 600 de magazine din România, offline şi online. Din totalul vânzărilor Gorenje, 35% sunt realizate în reţelele naţionale de magazine specializate, în timp ce 25% prin intermediul magazinelor independente. Magazinele de tip cash and carry, hypermarketurile şi reţelele de do-it-yourself aduc 20% din business-ul anual al Gorenje, în timp ce vânzările online reprezintă 17%. Compania are parteneriate şi cu reţele specializate în vânzarea de mobilier de bucătărie, acestea reprezentând 3% din business.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii