Mai exact, în timp ce în Knowledge Graph (Graficul cunoştinţelor), o funcţionalitate a motorului de căutare care ajută utilizatorii să descopere rapid şi uşor informaţii noi, erau valabile doar în jur de 400 de boli, în prezent numărul acestora aproape că s-a dublat.
Mai mult decât atât, Google s-a asigurat să includă și bolile tropicale trecute cu vederea și un set de infecții care afectează peste 1,5 miliarde de oameni, dintre care 500 de milioane de copii din regiuni sărace.
Pasul următor în ceea ce privește Knowledge Graph constă în traducerea acestor date într-un număr semnificativ de limbi pentru a face mai accesibil serviciul pe întreg mapamondul.
Knowledge Graph permite utilizatorilor să caute lucruri, oameni sau locuri pe care Google le cunoaşte – simboluri, celebrităţi, oraşe, echipe sportive, clădiri, forme de relief, filme, lucrări de artă şi multe altele – şi să primească pe loc informaţiile relevante pentru căutarea făcută.