Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Google blochează publicitatea electorală după alegerile prezidenţiale americane 

Google, divizie a grupului Alphabet, va bloca publicitatea electorală de pe platforma sa după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie, a anunțat vineri un purtător de cuvânt al companiei.  
Google

Google a informat advertiserii pe e-mail că nu vor mai putea promova reclame ”referitoare la candidaţi, alegeri, sau rezultatul acestora, având în vedere numărul fără precedent al voturilor care vor fi numărate în acest an după ziua alegerilor”, relatează news.ro care citează Reuters.

Presiuni în social media

Rețelele de socializare au fost supuse unor presiuni tot mai mari să elimine reclamele care răspândesc informaţii false, care ar putea influenţa rezultatul alegerilor.

Facebook a anunţat că nu va mai accepta reclame politice noi în săptămâna premergătoare alegerilor şi că le va respinge pe cele care revendică victoria înaintea declarării rezultatelor finale.

De asemenea, Twitter a interzis anul trecut publicitatea politică, în timp ce Google a limitat anterior modalităţile prin care advertiserii pot ţinti alegătorii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii