Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

GoodMills și Geometry Global au lansat campania de comunicare pentru un nou brand de făină: „Raftul Bunicii”

GoodMills România și Geometry Global Bucharest lansează un nou brand de făină – „Raftul Bunicii” - o marcă premium. Campania de awareness pentru „Raftul Bunicii” a început în martie 2016.
Print

Lansarea pe piața din România a venit în urma unor cercetări mixte, coordonate de Alina Buzatu, Head of Strategy, Geometry Bucharest. Alina Buzatu spune că „lucrul pe acest cont vine ca o declarație de dragoste pentru bunicile și mamele care se echipează cu toate ingredientele, informațiile și gândurile bune pentru a ne răsfăța pe noi, cei care suntem mai puțin pricepuți în ale checului & co.

Făina „Raftul Bunicii” vorbește despre o lume în care, deși „like”-ul e principala monedă socială, clătitele, prăjiturile, cozonacii și plăcintele îți aduc „uberlike”-urile care contează.

Monica Dumitrescu, Marketing Manager GoodMills România, a spus: „Am venit către agenție cu un brief clar: strategie de lansare și un plan de comunicare pentru noul produs. Cum piața din România funcționează pe coordonate specifice, am ales să colaborăm cu Geometry Global și să dăm curs recomandărilor lor derivate din cercetări calitative. Folosind tool-urile agenției, metodologia lor unică (care analizează fiecare pas ce poate fi activat în traseul consumatorului) și forța lor strategică și creativă, am decis împreună că vom urma un set de recomandări eficiente pentru o dezvoltare durabilă. Startul bun în ceea ce privește colaborarea noastră a fost urmat de lansarea site-ului și paginii de Facebook, două elemente esențiale în programul nostru de comunicare.”

Canalele de comunicare: TV (adaptare), OOH, print, retail, activări cu bloggeri, website, Facebook, Pinterest, Instagram, parteneriate de sponsorizare. Pagina de Facebook și site-ul au fost recent lansate, iar spotul TV este on air din 1 martie.

Echipa Geometry Global:

Ada Iftodi (Account Manager), Mina Ionescu (Jr. Digital Account Manager), Mihaela Bourceanu (Client Service Director), Corin Chiriac (Senior Digital Planner), Ada Carlsson (Social Media Strategist), Mihaela Zaharia (PR Manager), Alina Buzatu (Head of Strategy), Octavian Giosanu (Senior Art Director), Marina Cordun (Copywriter), Bogdan Dinu (Art Director), Monica Gheorghe (Traffic Manager), Dorina Sandu (DTP).

Echipa GoodMills:

Monica Dumitrescu (Marketing Manager)

Ivan Kitta (International Marketing Manager)

Corina Voicu (Junior Brand Manager)

GoodMills este cea mai mare companie de morărit și panificație din Europa. Fiind activă în 7 țări, GoodMills are peste 2200 de angajați și o cifră de afaceri de aproximativ 830 de milioane de euro (în 2014/2015).

Grupul GoodMills deține peste 25 de mori în 7 țări din Europa Centrală-Republica Cehă, Polonia, Ungaria, Bulgaria, România, Germania și Austria.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii