Irina Roncea (foto), Director al Corporate Division la Golin România, a declarat: „Proiectele de CSR sunt speciale pentru că materializarea lor înseamnă că am reușit să găsim soluții pentru a rezolva nevoile identificate de clienții noștri în comunitate. Faptul că pentru al treilea an consecutiv echipa și clienții noștri sunt premiați la Romanian CSR Awards este dovada clară ca la Golin we #goallin pentru fiecare proiect”.
La secțiunea Companii cu peste 250 de angajați, proiectul „Săptămâna voluntariatului” al Orange România a fost distins cu premiul I la categoria Campanii interne de CSR. Proiectul a urmărit două obiective strategice: accesibilizarea unor resurse cultural-educaționale importante pentru publicul larg și persoane cu dizabilități și promovarea unui comportament responsabil față de mediu prin reciclarea telefoanelor mobile.
Tot alături de Orange România a fost dezvoltat și implementat proiectul „SuperCoders – Copiii descoperă magia programării și puteri de super-erou digital”, acesta fiind clasat pe locul II în categoria Educație.
SuperCoders s-a adresat copiilor cu vârste cuprinse între 10 și 13 ani, oferindu-le o experiență de învățare și relaționare inovatoare. Aceștia au avut ocazia să își dezvolte abilități IT&C folosind o platformă adaptată vârstei și nivelului lor de pregătire digitală, învăţând tehnici de programare într-un mod distractiv, relaxat, interacţionând cu copiii din alte țări.
De asemenea, campania „Vreau în clasa a noua”, realizată pentru KFC și Pizza Hut a primit mențiune la categoria Educație. Proiectul a vizat strângerea de fonduri în beneficiul organizației World Vision Romania pentru susținerea copiilor din mediul rural care nu au posibilitatea să-și continue studiile la liceu.