Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Golin a câștigat titlul de Agenția Anului 2014

Golin a fost desemnată Agenția Anului la Gala Romanian PR Award 2014. Echipa a mai câștigat mult râvnita distincție a industriei de PR din România și în anul 2010.
Golin@Romanian PR Award (3)

În total, la această ediție, Golin a câștigat 13 premii: șase trofee Gold Award for Excellence și șapte titluri Silver Award for Excellence.

Hortensia Năstase (foto – prima din dreapta), Managing Partner la Golin România, a declarat: „Titlul Agenția Anului este ambiția puternică a tuturor oamenilor de PR. Este, a fost și va fi mereu și ambiția noastră. Titlul Agenția Anului este cea mai frumoasă recunoaștere a valorii acestei echipe minunate de oameni pasionați. #GoAllin!”.

Vikingii”, după SABRE, au cucerit și Gala PR Award, campania de comunicare a lansării serialului difuzat de History câștigând medalia de aur la categoria Marketing-Produse și servicii noi și două premii silver la categoriile Social Media și Media Relations.

Văru’ tocmai.ro” a câștigat două trofee de aur la categoriile Digital PR și Marketing – Produse și servicii existente. „Trăiește-ți viața” cu Kruger&Matz a primit două premii Silver, la categoriile Marketing – Produse și servicii noi și Media Relations.

Crăciunul în luna iulie”, organizat pentru AFI Palace Cotroceni, a fost recompensat cu Silver la categoria Marketing – Produse și servicii existente. Campaniile și activările realizate de echipa The Bridge™ pentru KFC în zona digitală au fost răsplătite cu trofeul de argint la categoria Digital PR.

Golin s-a remarcat și la categoriile dedicate serviciilor financiare, obţinând două trofee de aur: la Comunicare Financiară, pentru campania de comunicare a dublei listări Electrica și la categoria Comunicarea produselor şi serviciilor financiare, pentru proiectul Shop&Travel cu Bancpost și Wizz Air.

Concursul „Liceul European al Anului”, dezvoltat pentru Biroul de Informare al Parlamentului European în România, a primit Silver la categoria Comunicare în domeniul public, iar comunicarea Festivalului de Film Istoric Râșnov 2014 a fost recompensată cu Gold la categoria Cultură, Artă, Fashion, Sport.

Agenția Golin România este afiliată la rețeaua internaţională de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin Romania face parte din grupul de comunicare Lowe România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii