Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Godmother a avut o cifră de afaceri de 2,2 milioane de euro în 2013

logo1.jpg
Agenția de publicitate Godmother a realizat în 2013 o cifră de afaceri 2,2 milioane de euro, având 30 de angajați, potrivit declarației directorului executiv Valentin Văcăruș. Agenția a încheiat recent un proces de rebranding.

Rebrandingul a constat în redecorarea website-ul în nuanțe mai aproape de personalitatea Godmother de astăzi și a fost „împins” în scenă un personaj feminin care să reprezinte poziționarea actuală a agenției.

Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother, a declarat: „Față de 2008, când brandul a fost lansat, acum suntem total diferiți: mai maturi, mai focusați pe eficiență și mai capabili ca oricând să respirăm profesionalism”.

Godmother este o agenție românească full service, prezentă pe piața de comunicare din România din 1997. Portofoliul agenției cuprinde clienții: Google România, Promenada, Agricover, Lukoil, Libra Internet Bank, Forever Living Products, Cosmopolis,  DoppelHertz și Profi. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii