Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

GMP PR coordonează comunicarea pentru AVON

Agenția GMP PR va coordona comunicarea pentru Avon, după ce agenția a câștigat pitch-ul organizat de companie pentru alegerea noii agenții de PR.
Avon

GMP PR va oferi servicii de consumer PR, social media și BTL pentru producătorul de cosmetice, parfumuri, haine, accesorii și bijuterii care se poziționează prin sloganul „schimbă lumea prin frumusețe”.

Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR: „Avon este un brand pe care ni-l doream foarte mult în portofoliul agenției. Am urmărit mereu cu admirație proiectele lor și campaniile lor de CSR.”

Primul proiect al echipei GMP PR & Avon a avut loc deja la finalul lunii aprilie – evenimentul „Digital Divas by Avon, unde invitatul special al brandului a fost Rodica Paléologue, celebrul manechin senior de la Paris, care a cucerit lumea modei la 60 de ani.

Alexandra Maier, PR Manager Avon Cosmetics România: „Am apreciat faptul că la baza oricărei propuneri creative stau pragmatismul şi cifrele. Au venit cu o abordare proaspătă pentru AVON şi pornesc mereu de la nevoile reale ale româncelor.”

IATĂ AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii