Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

GMP Group a câștigat un Grand Prix la Eurobest 2013

felix_tataru.jpg
Campania „Why don’t you come over?”, realizată de GMP Group împreună cu Mediafax Group, a câștigat Grand Prix la categoria PR, ediția 2013 a competiției Eurobest, fiind singurul Grand Prix românesc câștigat anul acesta. 

 Gândul.info, publicația alături de care care a fost realizată campania „Why don’t you come over?”, este astfel nu doar cel mai premiat brand românesc al Noii Europe, ci și al Europei în general, fiind cel mai premiat brand românesc la Eurobest.

Felix Tataru, președinte GMP Group, a declarat: „Este o onoare pentru noi că am luat Grand Prix la Eurobest în categoria PR pentru o campanie integrată pentru care au colaborat competențe diferite ale GMP Group. Însă, mai tare ne bucură faptul că știrile pozitive despre România nu contenesc să se scrie, că oameni care, de altfel, îi vor pe români afară din țările lor, află despre campania noastră și văd și o altă față a românilor. Fiecare premiu internațional pe care campania WDYCO l-a adus în țară înseamnă câte o nouă ocazie de a se vorbi la nivel internațional despre campanie și mesajul ei.”

Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul Gândul.info a adunat un palmares bogat de premii, fiind probabil cea mai premiată campanie românească din acest an: Grand Prix – Digital Campaigns, Gold – PR Campaigns, Silver – Integrated Campaigns la Golden Drum 2013; Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competiție la care aceeași campanie a fost desemnată cea mai bună campanie integrată, câștigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated; Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis și media; Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 și cea mai bună campanie din regiune, la European Excellence Awards.

„Why don’t you come over?” este o campanie integrată realizată prin colaborarea a trei agenții din GMP Group – GMP Advertising, Webstyler și GMP PR, alături de Mediafax Group.

Campania a venit ca un răspuns al GMP și Gândul.info la campania britanică menită să stopeze „exodul” de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricțiilor de pe piața muncii în ianuarie 2014. Pornită din GMP Advertising, campania a fost completată cu componente de digital de Webstyler și de PR și media relations de GMP PR.

În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români și generând peste 100 de apariții în presa internațională, echivalentul a 2 milioane de euro free media.

Campania de media relations gestionată de GMP PR a fost una dintre cele mai complexe ale grupului, implicând contact direct cu peste 50 de publicații de pe cinci continente. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii