Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

GMP Advertising şi Webstyler luptă împotriva depresiei

Depresie 1
GMP Advertising şi Webstyler, în parteneriat cu TVR, organizează pe 28 martie 2015 workshop-ul pilot al campaniei „Veteranii Depresiei”, o iniţiativă care îşi propune să scoată această afecțiune din rândul subiectelor tabu.

Campania se adresează oamenilor cu istoric depresiv și urmărește recrutarea şi instruirea acestora, spre a identifica printre cunoştintele lor persoane care se luptă în prezent cu depresia, fără să conștientizeze.

Astfel, Veteranii vor fi instruiți să recunoască simptomele şi cauzele depresiei şi să comunice cu potențialii pacienți pentru a-i putea îndruma către un specialist.

Campania de informare se derulează pe www.veteraniidepresiei.ro. Oamenii care au depăşit o depresie şi care doresc să se implice pot participa la un workshop pilot, coordonat de psihoterapeutul Mugur Ciumăgeanu, la care vor fi instruiți să recunoască simptomele dar și să abordeze potențiali pacienți pentru a se adresa unui specialist (medic de familie, medic psihiatru, psiholog, psihoterapeut).

Workshop-ul se va desfăşura pe 28 martie 2015, de la ora 11:00, la IAA House, şi va fi transmis online prin live streaming pe site-ul campaniei. Accesul la eveniment este gratuit, pe bază de înscriere, în limita a 50 de locuri, dar poate fi urmărit live de toți cei interesați pe www.veteraniidepresiei.ro.5_file1

Ioana Gheorghiță, Head of Strategy GMP Advertising, a declarat: „Asemenea unui război, depresia e o experienţă la limita morţii având în vedere că un procent considerabil din cei afectați se luptă cu gândul sinuciderii. Demersul nostru își propune să îmbunătățească «mecanismul de revenire». În cazul tulburărilor psihice, solicitarea unui diagnostic vine rareori dinspre pacient. Ce-și propune acest proiect-pilot este să creeze un «taskforce» intermediar, prin Veteranii Depresiei, care, cunoscând afecțiunea, pot acționa să își protejeze, la nevoie, prietenii și familia”.

Campania „Veteranii Depresiei” a fost lansată recent la evenimentul „Stresul: duşman sau prieten”, organizat de Asociaţia Medicilor de Familie Bucureşti și Ilfov, care s-au arătat interesați să sprijine demersul GMP şi WEBSTYLER susținut de TVR.

„Doar o parte dintre pacienţii cu suferinţe depresive ajunge să se adreseze medicului. Cred că pacienţii au o apetenţă să afle amănunte despre boala lor de la cei care au trecut deja prin aceleaşi suferinţe. Cu atât mai mult în cazul pacienţilor cu depresie, care ar fi mult mai receptivi şi mai increzători în recomandările celor care au trecut de partea dură a depresiei”, a spus Dr. Ileana Anca Efrim, medic primar de medicină de familie și psihoterapeut, membru în comitetul director Asociația Medicilor de Familie.

Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Ioana Gheorghiţă, Head of Strategy; Seba Romano, Copywriter; Florian Nistor, Senior Art Director; Mihai Gongu, Creative Director; Alexandra Mihalca, Account Manager; Mădălina Simionescu, Production Manager; Victor Trifan, Graphic Designer, alături de Roxana Poede, PR Account Director, GMP PR şi în colaborare cu fotograful Balint Hajagos.

Din echipa Webstyler care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Katalin Balint, User Experience Strategist; Andrei Balan, Head of Communication Strategy; Adriana Ciocan, Senior Project Manager; Dragoș Bodin, Junior Front-End Developer; Cosmin Panait, Web Developer; Anamaria Ghiurca, Client Service Director.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii