Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Glovo, parteneriat strategic în valoare de 100 milioane de euro cu firma imobiliară Stoneweg

Glovo, platforma de livrare la cerere, a anunțat astăzi că a încheiat un parteneriat strategic cu firma imobiliară elvețiană, Stoneweg, în timp ce compania își extinde noua divizie Q-Commerce.
Glovo

Acordul vizează ca Stoneweg să investească suma de 100 milioane de euro în construcția și renovarea bunurilor imobiliare din orașele principale ale piețelor cheie Glovo.

„Suntem încântați de acest parteneriat cu Glovo, o companie dinamică cu o cultură similară cu a noastră: să fim în fruntea nevoilor pieței sale. Divizia Q-Commerce Glovo răspunde cerințelor în creștere ale consumatorului modern. Pentru Stoneweg, reprezintă, de asemenea, o oportunitate de a oferi clienților noștri diversitate cu o nouă clasă de active prin orașe consolidate în care operează Glovo”, a punctat Joaquín Castellví, Founding Partner și Head of Acquisitions for Europe for Stoneweg.

De cealaltă parte, Glovo se va concentra inițial pe creșterea rețelei sale de spații de stocare și livrare din Spania, Italia, Portugalia, România și alte țări în curs de examinare în Europa.

„Credem cu tărie că am intrat deja în cea de-a treia generație de comerț. După încheierea investiției Stoneweg, ne vom consolida angajamentul strategic față de Q-Commerce, ceea ce ne va permite să conectăm mai bine oamenii cu o mare varietate de produse disponibile în orașele lor. În urma pandemiei de COVID-19, credem că magazinele de tip “dark stores” reprezintă viitorul comerțului post-pandemic și credem că vom vedea o schimbare permanentă a obiceiurilor consumatorilor către livrarea în aceeași zi sau imediată. Suntem încântați să continuăm să extindem oferta noastră, astfel încât toate tipurile de afaceri, de la magazine independente locale la lanțuri multinaționale, să poată ajunge la tot mai mulți clienți datorită noilor soluții tehnologice și infrastructurii extrem de eficiente”, a explicat la rândul său, Oscar Pierre, cofondator și CEO al Glovo.

Glovo colaborează cu unele dintre cele mai mari companii din lume, inclusiv Unilever, IKEA, Nestle și L’Oréal, și supermarketuri precum Kaufland, Carrefour și Continente.

Până în prezent, platforma a livrat peste 12 milioane de comenzi din mai multe categorii la nivel global. În 2020 a înregistrat o rată de creștere de peste 300% de la an la an.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii