Cautare




, Contributor

Forbes Staff

Sănătate |
|

Glovo continuă să livreze în această perioadă și anunță adoptarea unor măsuri împotriva virusului COVID-19

Glovo va continua să livreze și în această perioadă, compania va lua măsuri de protecție împotriva coronavirusului și elimină semnătura de livrare, iar trainingul curierilor se face online.
Glovo

Glovo, continuă să livreze orice și în această perioadă, însă anunță o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi, ca răspuns la situația actuală din România privind virusul COVID-19.

Plecând de la minimizarea contactului direct și sporirea măsurilor de igienă și protecție, una dintre măsurile pe care Glovo le-a luat pentru protecția tuturor celor implicați într-o livrare a fost eliminarea semnăturii de la finalul tranzacției. În același timp, compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, direct în aplicație; iar dacă situația o va impune, plățile în numerar vor fi eliminate pentru o perioadă.

Mai mult, Glovo închide zonele cu risc ridicat de contaminare – spitalele de boli infecțioase și cele de carantină: hoteluri, centre comerciale, birouri etc. – atât pentru livrări, cât și pentru ridicări de comenzi.

„Urmărim constant recomandările autorităților locale și internaționale, astfel încât să putem reacționa rapid și eficient la eventuale schimbări de situație, care ar pune în pericol orice persoană interacționează cu serviciile noastre. În funcție de evoluția situației actuale, vom lua măsuri imediate și aplicate fiecărui oraș în care suntem prezenți”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Câteva dintre măsurile pe care compania le-a adoptat în vederea preveniri contaminării și răspândirii virusului, se găsesc cele de igienă pentru tot ce presupune manipularea comenzilor, de la curieri până la restaurantele partenere, precum și punerea la dispoziție a echipamentelor de protecție aferente (dezinfectant, mască, mănuși)  și de informare cu privire la igienizarea genților de transport, manipularea și sigilarea comenzii, protecția proprie și interacțiunea cu partenerii și clienții.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii