Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

Glovo achiziționează companiile de livrare de produse alimentare Lola Market și Mercadão

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători mondiali de livrare în mai multe categorii, a anunțat astăzi că a ajuns la un acord pentru achiziționarea companiilor de livrare de produse alimentare Lola Market și Mercadão.
Kyiv,,Ukraine,,April,20,,2020:,Glovo,Bicycle,Couriers,Wait,For

Achiziția celor două branduri, Lola Market și Mercadão, dar și cea a afacerilor Delivery Hero din Europa de Est din luna mai a acestui an, precum și parteneriatul companiei cu firma imobiliară elvețiană Stoneweg, de 100 milioane de euro, completează strategia de creștere a Glovo și își propune să contribuie la consolidarea diviziei Q-Commerce.

„Vedem un potențial imens pe piața produselor alimentare la cerere și ambele companii sunt jucători locali puternici pe piețele lor, lucru care va contribui, în continuare, la consolidarea ofertei noastre pe zona de Q-Commerce”, susține Oscar Pierre, CEO și co-fondator Glovo.

Atât Lola Market, cât și Mercadão sunt platforme de livrare la cerere, care conectează supermarketurile, piețele tradiționale și magazinele independente locale cu clienții. Lola Market funcționează în Spania, în timp ce Mercadão este prezent exclusiv în Portugalia, însă cele două companii au un portofoliu comun de peste 30 de parteneri în cele două țări.

„Glovo are o viziune foarte ambițioasă pentru viitorul e-groceries din Europa și aceasta este una din care suntem încântați să facem parte. Credem că experiența și talentul echipelor Mercadão, cât și cele ale echipei Lola Market, împreună cu acoperirea internațională Glovo, ne vor permite să oferim clienților un serviciu de livrare cu adevărat de neegalat. Este o provocare pe care o așteptăm cu nerăbdare și o asumăm cu entuziasm și hotărâre”, afirmă  la rândul său și Gonçalo Soares da Costa, CEO-ul Mercadão.

Divizia Q-Commerce a companiei Glovo este pe cale să atingă o valoare brută a tranzacției anuale (GTV) de peste 300 milioane de euro anul acesta și se așteaptă ca aceasta să se tripleze până la sfârșitul anului 2022, depășind o rată de execuție de 1 miliard de euro.

În ceea ce privește cele două branduri abia achiziționate, acestea își vor păstra identitățile și vor opera independent de Glovo, iar managementul lor va fi preluat de Gonçalo Soares da Costa, CEO al Mercadão.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii