Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Gina Comănescu, soția proprietarului GSP, a adus în România un brand de modă premium

Brandul genovez Marina Yachting continuă activitatea pe piața locală prin deschiderea unui magazin în cadrul hotelului Alpin din Poiana Brașov.
Marina Yachting

La jumătate de an după intrarea pe piața românească, brandul este acum prezent pe piața locală prin intermediul a trei magazine – în afara magazinului din Poiana Brașov, Marina Yachting mai are două unități, în incinta hotelului Vega din Mamaia și în centrul comercial Mega Mall din București.

Pentru deschiderea noului magazin au fost investiți 120.000 de euro în amenajarea spațiului la standardele internaționale ale brand-ului, precum și în colecțiile din magazinul care se întinde pe o suprafață de 35 de metri pătrați.

Cel de-al treilea magazin se adresează clienților hotelului, precum și amatorilor de sporturi de iarnă în sezon, dar și clienților din Brașov și din zonă, având în vedere faptul că este deschis pe parcursul anului.

„Deschiderea noului magazin marchează un pas important în strategia noastră de extindere în România. Am ales să deschidem un magazin în cadrul hotelului Alpin, deoarece publicul țintă al acestui emblematic hotel pentru zona montană din România este și publicul Marina Yachting. În plus, Poiana Braşov s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani.  Staţiunea a ajuns un centru al sporturilor de iarnă, care se pliază perfect pe promisiunea noastră de a oferi eleganţă sportivă şi calitate premium”, a declarat Gina Comănescu, reprezentant Marina Yachting România.

Marina Yachting este prezent la nivel global în 11 țări cu 29 de magazine exclusive, 83 de spații de tip shop in shop și 700 de clienți multi brand.

Brandul a intrat pe piața locală în septembrie 2015, după ce a deschis primul magazin în cadrul hotelului Vega din Mamaia. A fost adus în România de Gina Comănescu, soția omului de afaceri Gabriel Comănescu care controlează compania Grup Servicii Petroliere (GSP), care are afaceri de 2,4 miliarde de lei și s-a situat pe locul patru în clasamentul Forbes 500 realizat de Forbes România, în care sunt incluși cei mai bogați oameni de afaceri români.

Cele trei magazine din România au o suprafață totală de peste 270 de metri pătrați.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii