Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Gillette a lansat spotul „Perfect Isn’t Pretty” care omagiază munca sportivilor pentru a ajunge să concureze la Jocurile Olimpice de la Rio

Gillette, brandul de produse de îngrijire personală pentru bărbați, a lansat clipul „Perfect Isn’t Pretty” – spotul principal al campaniei realizate cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Rio de Janeiro.
Neymar Jr  Gillette

Spotul „Perfect Isn’t Pretty” aduce în atenția publicului munca intensă pe care sportivii o depun în timpul antrenamentelor, iar personajele principale sunt sportivii din lotul global de ambasadori ai Gillette:  Neymar Jr. (Brazilia, fotbal), Ashton Eaton (SUA, decathlon), Ning Zetao (China, înot) și Andy Tennant (Marea Britanie, ciclism).

Neymar Jr. a declarat: „Cred că este dificil de înțeles dedicarea totală pe care sportivii o depun pentru a se perfecționa la sportul pe care îl practică, pentru a deveni mai preciși în execuție. Este foarte important că Gillette a pus în evidență această parte a muncii noastre – nu doar partea frumoasă, de pe covorul roșu, ci de ce este într-adevăr nevoie pentru a ajunge pe cea mai mare scenă a sportului la nivel mondial. Sunt onorat să fac parte dintr-o campanie ce arată cu adevărat ce se întâmplă în spatele scenei în drumul către Jocurile Olimpice”.

Pentru realizarea acestui clip, Gillette a colaborat cu Sia, cântăreață și compozitoare, câștigătoare a multiple premii, pentru a aduce o perspectivă nouă cu scopul de a accentua conceptul Perfect Isn’t Pretty, prin intermediul noii sale melodii, „Unstoppable.”

VEZI BUGETELE DE PUBLICITATE INVESTITE LA EURO 2016 PE DOLCE SPORT

Pentru a sărbători Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Gillette a mai colaborat cu încă trei artiști de renume mondial, care au venit cu talentul și expertiza lor în cadrul melodiei „Unstoppable”, realizând un mix al melodiei, difuzat în premieră pe coloana sonoră a noului spot.

Ariel Rechtshaid – producător, câștigător al premiilor Grammy. Ariel este producătorul melodiei, a lucrat cu Sia pentru a-și perfecționa interpretarea, a cântat la majoritatea instrumentelor și a lucrat cu Pusha T pentru a aduce cea mai bună contribuție melodiei.

Pusha T – membru fondator al trupei de rap Clipse, Pusha T a compus ritmurile de rap și le-a interpretat în cadrul melodiei.

Olodum – fanfară din Brazilia care a contribuit aducând ritmuri de percuție cu influență braziliană melodiei, adăugând astfel talentul lor de a reflecta Jocurile Olimpice de la Rio.

Francesco Tortora, Global Brand Director Gillette, a declarat: „Perfect Isn’t Pretty surprinde munca adevărată și curajoasă depusă de sportivi în călătoria lor către Jocurile Olimpice. Clipul nostru și melodia de pe coloana sonoră ne arată cum sportivii olimpici ne inspiră direct pe noi, în calitate de brand global, de a continua să căutăm perfecțiunea, indiferent de cât de greu poate fi drumul, pentru că este nevoie de performanța unui sportiv pentru a ajunge la Jocurile Olimpice și a noastră pentru a crea cel mai bun aparat de ras din lume.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii