Cautare




, Contributor

Social media |
|

Gilad Coppersmith: Mulţi ar rămâne fără business dacă nu inovează

Gilad_Coppersmith.jpg
Unul dintre jucătorii importanţi din industria internaţională de digital advertising, Gilad Coppersmith, a fost prezent la Bucureşti, în cadrul ICEE Fest, unde a vorbit despre Real-Time Marketing, și despre cum poate face aceasta diferența în relația dintre brand și client. 

„Clienţii ar rămâne fără business dacă nu inovează, iar aceasta nu este neapărat generată de dorinţa de a avea bani”, a spus profesionistul la o întâlnire cu jurnaliştii români.

Totodată, analizând evoluţiile reţelelor de socializare, Gilad Coopersmith a spus că „anunţurile legate de moartea Facebook sunt exagerate. În Statele Unite, numărul de utilizatori aproape a atins saturaţia, de aceea nu mai creşte, în alte pieţe creşte, unii din alte pieţe s-au plictisit de Facebook”. Cu toate acestea, spune că nu vede, în acest moment, o altă platformă care să îi ia locul.

Gilad a prezentat în cadrul ICEE fest, Festivalul internetului din Europa Centrala  și de Est, organizat de Thinkdigital,  rezultatele unui studiu realizat de către IPG Media Lab.

“Suntem într-o continuă luptă pentru a atrage atenția consumatorilor copleșiți de cantitatea informațională cu care sunt asaltați. Real-Time Marketing înseamnă atenție la știrile/highlight-urile zilei în momentul în care se întâmplă dar și respectarea identității de brand în comunicare. În urma studiului pe care l-am dezvoltat la IPG Media Lab, am concluzionat că atunci când conținutul este Real-Time consumatorii sunt de două ori mai dispuși să interacționeze cu brandul. În plus, aceste interacțiuni sunt mult mai semnificative în acest caz“, a spus Gilad Coppersmith.

Cu o experiență de 18 ani în domeniul marketing&advertising, exercitată în diverse piețe internaționale, câștigător al Grand Prix pentru Media Innovation organizat de către Internationalist Magazine (2008), Gilad conduce acum din Singapore diviziile de digital ale agențiilor parte din rețeaua IPG Mediabrands din 52 de țări.

Rețeaua internațională IPG Mediabrands este parte a Interpublic Group, una dintre cele mai mari organizații de comunicare, marketing și advertising din lume. În România, IPG Mediabrands este prezentă prin companiile Universal McCann, Initiative și BPN.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii