Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Gică Hagi joacă „vârf împins” în „Clubul Selgros”

Selgros Cash&Carry România a demarat o campanie integrată cu execuții pentru TV, digital, radio și outdoor, creată și produsă de GAV sub umbrela de comunicare „Selgros - pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri.”
Clubul Selgros_Gheorghe Hagi_03 martie 2015

Comunicarea este construită în jurul unei comunități, un „club” al pasionaților de gastronomie: profesioniști și amatori, vedete și oameni obișnuiți.

Protagonistul primului film „Clubul Selgros” este Gheorghe Hagi, care evoluează alături de un erou anonim, un bucătar ce simbolizează întreaga breaslă de gastronomi serioși, activi, dedicați cu pasiune meseriei lor. Pentru aceștia există Selgros, furnizorul lor tradițional de produse diverse, proaspete și de calitate.

Vezi clipul AICI!

„După 14 ani de la demararea activității în România, Selgros rămâne furnizorul de încredere pentru gastronomi și profesioniști, dar și partenerul tuturor amatorilor de bunătățuri. Credem că prezența de exceptie, în spot, a lui Gheorghe Hagi transmite cu claritate acest mesaj, profesiune de credință Selgros”, a declarat Alexandru Vlad, CEO al Selgros Cash&Carry România.

La rândul său, Lucian Georgescu, Managing Partner GAV și director executiv de creație al campaniei, a spus: „Suntem onorați să continuăm colaborarea cu Selgros și să contribuim la fundamentarea unui concept de comunicare unic pentru retailul românesc. Sperăm ca filmulețul nostru să bucure ochiul, cât și urechea spectatorilor – soundtrack-ul alternativ semnat Cabadzi subliniază modernitatea «bătrânului» Selgros, aflat acum la o nouă tinerețe profesională”.

Echipa GAV: Marius Roșu (direcție creativă și regie), Alexandru Borșan, Arina Udup (strategie) Ana Catina (CS), Gabriel Coman, Ennifer Anefi (Copy), Radu Rădulescu (Art), Elena Mureșanu și Cristi Ene (online).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii